Biznes Handel

10-lecie sieci „LodyBonano”

10-lecie sieci „LodyBonano”
​W prawdziwie hollywoodzkim stylu, z symbolicznym, czerwonym dywanem, po którym goście wkraczali na przyjęcie witani przez twórcę marki – Radosława Charubina, ale też ze specjalną „ścianką” dla „paparazzich” i...

Data publikacji: 2017-01-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10-lecie sieci „LodyBonano”
Kategoria: BIZNES Handel

​W prawdziwie hollywoodzkim stylu, z symbolicznym, czerwonym dywanem, po którym goście wkraczali na przyjęcie witani przez twórcę marki – Radosława Charubina, ale też ze specjalną „ścianką” dla „paparazzich” i… Oskarami.

W prawdziwie hollywoodzkim stylu, z symbolicznym, czerwonym dywanem, po którym goście wkraczali na przyjęcie witani przez twórcę marki – Radosława Charubina, ale też ze specjalną „ścianką” dla „paparazzich” i… Oskarami. Gala marki „LodyBonano” była wyjątkowa z wielu powodów. Ale i okazja była niecodzienna. Sieć  franczyzowa świętowała w ten sposób swój jubileusz – 10-lecie działalności. Wydarzenie towarzyszyło specjalnej konferencji zorganizowanej z tej okazji, w której uczestniczyły niemal wszystkie osoby związane z siecią.

 

Styl i format imprezy – wprost nawiązujące do najważniejszych i najbardziej wyrazistych wydarzeń amerykańskiego świata show – businessu, co zresztą nic dziwnego. Jak przystało na prawdziwego lidera branży nie tylko w kraju, ale i całej Europie, towarzysząca konferencji gala, która uświetniła dekadę obecności na rynku musiała być absolutnie wyjątkowa. Poza tym lodziarnie słyną przecież z kultowych już i znanych w całym kraju – właśnie tzw. amerykańskich świderków.

 

Do podwarszawskiej Jachranki przybyło kilkaset osób – współpracowników odpowiedzialnych za rynkowy sukces, partnerów biznesowych a przede wszystkim franczyzobiorców. Było to pierwsze tego typu i zorganizowane z takim rozmachem przedsięwzięcie „LodówBonano”. Co ciekawe, podobnych wydarzeń na taką skalę jeszcze nikt wcześniej w branży lodowej nie zorganizował.

 

Konferencja na 10-lecie

 

„LodyBonano” to sieć, która szczególny nacisk kładzie na partnerstwo i współpracę, co zresztą jej przedstawiciele udowadniają na każdym kroku. Obok aspektu biznesowego, twórcy konceptu przede wszystkim dbają o dobre relacje ze swoimi partnerami, chętnie wsłuchując się w ich opinie i uwagi.

A to już wiesz?  Odczarowany mit niepełnosprawności

 

Nic więc dziwnego, że wyjątkowy jubileusz  -10-lecie działalności – sieć postanowiła uczcić specjalnym spotkaniem z udziałem wszystkich partnerów i współpracowników tworzących to przedsięwzięcie. Podczas szkolenia pt. „Jak zarabiać więcej w sieci franczyzowej?” zostały omówione korzyści wynikające ze współpracy z siecią „LodyBonano” oraz przywileje dla jej członków, nie tylko w sferze biznesowej, ale również w życiu prywatnym.

 

Przedstawiono także plany rozwoju samej marki oraz pomysły na działania marketingowe. Franczyzobiorcy, biorący udział w spotkaniu zyskali przy tym szansę na podniesienie swoich kompetencji w zakresie zarządzania zespołem czy obsługi klienta. Osobny panel został poświęcony zaś  nowemu konceptowi, Wytwórni Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” – szybko rosnącej sieci lodziarni z lodami rzemieślniczymi.

 

Wieczorna Gala rodem z Hollywood

 

Wielka Gala była okazją nie tylko do podsumowań, prezentacji planów na przyszłość, podziękowań, a przede wszystkim wyróżnień za dotychczasową współpracę. Punktem kulminacyjnym imprezy było bowiem wręczenie Oskarów „Lodów Bonano” za szczególne osiągnięcia i wkład w rozwój sieci. Przyznano je franczyzobiorcom w kilku kategoriach.

 

Nagrodzono m. in. osoby, które osiągnęły najlepszy wynik sprzedaży w 2016 r. czy najdłużej współpracujące z siecią. Oprócz tego statuetki trafiły do twórców najciekawszej reklamy zewnętrznej, najbardziej inspirującej postaci, najefektywniejszego pracownika oraz największego odkrycia sezonu, czyli debiutanta 2016 r.

 

Podczas Gali po raz pierwszy w jednym czasie i miejscu spotkali się też niemal wszyscy franczyzobiorcy współpracujący z „Lodami Bonano” oraz osoby, które swoim zaangażowaniem wyniosły markę na szczyt – dzięki czemu przedsięwzięcie przypomina idealnie skomponowaną symfonię bez nawet jednej fałszywej nuty.

 

– Po raz pierwszy w historii spotkało się tak wielu naszych współpracowników, bez których osiągnięcie dzisiejszej pozycji byłoby po prostu niemożliwe. Organizując Galę chcieliśmy im podziękować, ale również dać wyraz jedności i wspólnoty celów. Dać impuls do bliskiej integracji tej – liczącej już niemal 1000 osób – „rodziny” – przyznaje Radosław Charubin, pomysłodawca i sternik okrętu pod banderą „LodyBonano”.

A to już wiesz?  3 proste kroki budowy zaufania do e-sklepu

 

Wydarzeniu towarzyszyło wiele rozmaitych atrakcji. Wśród nich znalazło się m. in. Ice Show, w trakcie którego w bryle lodu „na żywo” wyrzeźbiono… lodowego świderka, czyli flagowy produkt sieci. Goście mogli również spróbować topowych produktów sygnowanych marką „LodyBonano” oraz Wytwórni Lodów Prawdziwych, a także wziąć udział w licznych konkursach i zabawach.

Jak zgodnie przyznają niemal wszyscy uczestnicy, Gala okazała się ogromnym sukcesem. Nic więc dziwnego, że większość z nich nie może się już doczekać kolejnej tego typu okazji do spotkania…

 

A zdaniem twórcy sieci, utrzymanie dotychczasowego tempa i dynamiki rozwoju z całą pewnością będzie znacznym wyzwaniem. – Nikt z nas nie zmierza jednak osiadać na laurach. Owszem, obiektywnie oceniając, odnieśliśmy spektakularny sukces, bo relatywnie w krótkim okresie udało się nam zbudować nie tylko stabilną, powszechnie rozpoznawalną i lubianą przez konsumentów markę, ale przede wszystkim głęboką relację z partnerami, opartą na zaufaniu i pełnym zrozumieniu wzajemnych oczekiwań i potrzeb. To też ogromnie zdeterminowało miejsce, w którym się dziś znajdujemy. Głęboko wierzę, że minionych 10-lat na rynku to dopiero początek naszej fascynującej przygody i przed nami jeszcze wiele wyjątkowych przeżyć, radosnych momentów i okazji do świętowania – mówił Radosław Charubin.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
10-lecie sieci „LodyBonano” BIZNES, Handel - ​W prawdziwie hollywoodzkim stylu, z symbolicznym, czerwonym dywanem, po którym goście wkraczali na przyjęcie witani przez twórcę marki – Radosława Charubina, ale też ze specjalną „ścianką” dla „paparazzich” i... Oskarami.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy