Data publikacji: 2017-10-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10. urodziny Wyjątkowego Prezentu: firma stawia na nowe koncepty sprzedażowe
Kategoria: BIZNES Handel
Wyjątkowy Prezent – pierwsza i największa w Polsce firma oferująca prezenty w formie przeżyć – świętuje w tym roku 10-lecie swojej działalności.
Wyjątkowy Prezent – pierwsza i największa w Polsce firma oferująca prezenty w formie przeżyć – świętuje w tym roku 10-lecie swojej działalności. Z tej okazji firma wprowadziła na rynek nowe, nieznane dotąd w Polsce przeżycie Walk In The Sky, uruchomiła nową wersję swojego sklepu online oraz pierwszy sklep stacjonarny, zgodny z nowym konceptem sprzedażowym. Do końca roku na rynku pojawi się także…. książka Wyjątkowego Prezentu.
Marka Wyjątkowy Prezent zaistniała na rodzimym rynku w 2007 roku, kiedy uruchomiła pierwszy w Polsce serwis internetowy oferujący upominki w formie przeżyć. Po kilku latach intensywnego rozwoju sklepu online, firma postawiła na dywersyfikację kanałów sprzedaży. – Pod koniec 2012 roku otworzyliśmy pierwsze wyspy handlowe w warszawskich galeriach Złote Tarasy oraz Blue City. Stacjonarne punkty sprzedaży okazały się bardzo udaną inwestycją, stąd też podjęliśmy decyzję o budowaniu i rozwijaniu ogólnopolskiej sieci sprzedaży działającej w modelu omnichannel – mówi Jakub Matuszewski, wspólnik i dyrektor zarządzający w firmie Wyjątkowy Prezent.
Jak twierdzą przedstawiciele firmy, rok 2017 jest przełomowy w kontekście rozwoju oraz nowych przedsięwzięć realizowanych przez Wyjątkowy Prezent. Z okazji okrągłego jubileuszu wprowadziła zmiany zarówno w kanale sprzedaży online, jak i offline. W październiku ruszyła nowa, prostsza i bardziej intuicyjna odsłona sklepu internetowego Wyjątkowego Prezentu pod adresem www.wyjatkowyprezent.pl. Z kolei w sprzedaży stacjonarnej postawiono w tym roku na niesztampowe koncepty, takie jak pop-up store uruchomiony w maju w Galerii Sukcesja w Łodzi oraz nowocześnie zaaranżowany sklep stacjonarny w nowo powstałej Galerii Północnej, w którym główną atrakcją jest… pierwszy symulator lotu F-16 dostępny komercyjnie w Polsce. – Dbamy o to, by zgodnie z zachodnim trendem „retailtainment”, nasze sklepy były nie tylko lokalem, w którym można nabyć vouchery na wyjątkowe przeżycia, ale również miejscem rozrywki dla naszych klientów, wartością dodaną do tradycyjnych zakupów – dodaje Jakub Matuszewski z firmy Wyjątkowy Prezent. Firma zakończyła ubiegły rok z ponad 30 wyspami handlowymi na koncie, rozmieszczonymi w największych miastach w całej Polsce. Do końca 2017 roku sieć sprzedaży stacjonarnej wzrośnie do niemal 50 punktów.
Z okazji 10. urodzin firma wprowadziła też do oferty kolejny – po Kolacji w Ciemności – nieznany dotąd na polskim rynku produkt. Mowa o Walk In The Sky, czyli ekstremalnym „spacerze” z liną po fasadzie warszawskiego wieżowca, 37 metrów w dół. Atrakcja została już przetestowana przez pierwszych śmiałków i robi ogromne wrażenie. Kolejną niespodzianką jest książka „Polska Pełna Przeżyć” opracowana wspólnie z redakcją National Geographic. Przewodnik „Polska Pełna Przeżyć” powstaje z myślą o wszystkich miłośnikach adrenaliny i aktywnego, nieszablonowego spędzania czasu wolnego. Celem projektu jest zebranie w jednym miejscu pomysłów na różnorodne atrakcje, które wiążą się z niezapomnianymi emocjami i wrażeniami, a przy tym zapewniają całą masę dobrej zabawy. Premiera publikacji zaplanowana jest na koniec listopada.
Okrągłe 10. urodziny marki Wyjątkowy Prezent to dla przedstawicieli firmy nie tylko okazja do podsumowania dotychczasowej działalności, ale również czas na prezentację planów na kolejne lata. – Dynamiczny rozwój rynku kart podarunkowych, a zwłaszcza segmentu, jakim są prezenty w formie przeżyć sprawia, że jako lider nie tylko musimy być na bieżąco z trendami, ale przede wszystkim je wyznaczać. To dla nas duże wyzwanie, ale także dodatkowa motywacja. Poza umacnianiem pozycji lidera, będziemy kontynuować pracę nad zmianą kultury wręczania prezentów w Polsce – chcemy pokazać naszym obecnym i potencjalnym klientom, że upominki w formie przeżyć mogą rozwijać pasje, inspirować, spełniać marzenia. Nadal będziemy też stawiać na rozwój nietypowych, nowoczesnych konceptów sprzedażowych oraz dalszą, ogólnopolską ekspansję sieci sprzedaży stacjonarnej – zapowiada Jakub Matuszewski.
Wyjątkowy Prezent to lider na rynku prezentów w formie przeżyć. Firma prowadzi sprzedaż upominków online – poprzez serwis Wyjatkowyprezent.pl oraz na tzw. Wyspach Przeżyć, czyli w ponad 40 punktach handlowych działających w galeriach w całej Polsce, jak również w ponad 1500 sklepach partnerskich. Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na stronie www.wyjatkowyprezent.pl.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: