Data publikacji: 2013-11-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 16 prelegentów i mnóstwo wiedzy. Kongres Marketing Automation coraz bliżej
Kategoria: BIZNES Gospodarka
Co klienci mówią o sobie sprzedawcom, jak ich skutecznie pozyskiwać w sieci… Już 13 listopada w Warszawie najlepsi polscy specjaliści pokażą, jak Marketing Automation zmienia tradycyjny marketing i wpływa na wyniki sprzedaży.
Co klienci mówią o sobie sprzedawcom, jak budować wartość firmy w procesach marketingowych, jak skutecznie pozyskiwać klientów w sieci… Już 13 listopada w Warszawie najlepsi polscy specjaliści pokażą, jak Marketing Automation zmienia tradycyjny marketing i wpływa na wyniki sprzedaży.
– To jeden z najciekawszych eventów tej jesieni. Będzie można posłuchać 16 najlepszych specjalistów i ekspertów, przedstawicieli firm już korzystających z marketingu automatycznego. Myślę, że warto poznać ich doświadczenia – mówi Grzegorz Błażewicz z firmy Benhauer, organizatora imprezy i dostawcy systemu marketingu automatycznego SalesManago.
Specjaliści z Deloitte, PricewaterhouseCoopers, mBank, Yves Rocher Polska, Rainbow Tours, Sales&More, Eurolot i wielu innych opowiedzą m.in., jak połączyć marketing ze sprzedażą w firmach B2B oraz sprzedażą wielokanałową; jak marketing automation wspiera e-mail marketing i performance marketing; jak marketing automation buduje wartość w firmie; jak zwiększać wartość i pozyskiwać nowych klientów z marketing automation oraz dowiedzieć się, co klient mówi sam o sobie i jak lepiej się z nim komunikować.
Kongres Marketing Automation to jedyne wydarzenie w branży poświęcone trendom oraz wykorzystaniu marketingu automatycznego na polskim rynku. Uczestnicy poznają możliwości nowoczesnych systemów do automatyzacji marketingu i sprzedaży oraz praktyczne sposoby ich wykorzystania.
Impreza odbędzie się w Centrum Kongresowym EXPO XXI w Warszawie. Do udziału w konferencji organizatorzy zapraszają: marketerów, sprzedawców, kierowników i dyrektorów marketingu oraz sprzedaży, a także wszystkich zainteresowanych automatyzacją marketingu i sprzedaży.
Pełen program kongresu i rejestracja: http://kongres.marketing-automation.pl/rejestracja/
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: