Już 18-19 listopada, po raz pierwszy w Warszawie, będziemy dyskutować o roli Future Marketingu oraz Business Technology.
To juz? 4. Edycja MEDIARUN FESTIVAL – imprezy be?da?cej jednym z najwaz?niejszych wydarzen? z branz?y marketingowej nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Centralnej. Wydarzenie skierowane jest do osób pracuja?cych w obszarze marketingu ? zarówno tych działaja?cych na polskim rynku, jak i na innych rynkach Europy S?rodkowo – Wschodniej.
IV MEDIARUN FESTIVAL to okazja do poznania nowych trendów technologicznych, które stana? sie? siła? nape?dowa? marketingu w najbliz?szych latach. 2 dni spe?dzone na IV MEDIARUN FESTIVAL be?da? szansa? do wysłuchanie blisko 60 specjalistów od marketingu, którzy podziela? sie? swoimi dos?wiadczeniami na kilkunastu panelach, w tym 4 dyskusyjnych. Oprócz paneli uczestnicy IV MEDIARUN FESTIVAL be?da? mogli odwiedzic? kilkadziesia?t stoisk firmowych, na których zaprezentowane zostana? marki takie, jak: Brand24.pl, Discovery Channel czy Apart.
IV MEDIARUN FESTIVAL be?dzie takz?e szansa? na wysłuchanie inspiruja?cych case studies oraz succes stories. Opowiadac? je be?da? osoby, które odniosły sukces i zyskały uznanie dzie?ki swoim działaniom. Be?da? to mie?dzy innymi: Damon Westbury (Microsoft), Ivan Fernandes (UNDERWIRED), Michał Bran?ski (Grupa WP), Igor Klaja (4f) oraz Jurek Owsiak (WOS?P). W twórczej atmosferze wymiany pomysłów i wzajemnej inspiracji sie? z pewnos?cia? nie zabraknie miejsca do nawia?zania nowych kontaktów biznesowych dla osób zajmuja?cych sie? obszarami takimi, jak: mobile marketing, digital advertising oraz e-commerce.
Zapraszamy do wzie?cia udziału w kongresie i zapoznania się z pełnym programem kongresu: oraz udziału w 1 edycji Digital Marketing & Technology Expo.
Link do programu: http://mediarun.com/festival/2014/program-mrf-2014/
Zapraszamy również do udziału w 1 edycji Digital Marketing & Technology Expo.
Bezpłatna rejestracja na targi: http://mediarun.com/festival/2014/light-expo-pass/
dostarczył infoWire.pl