Biznes Handel

5-10-15 powiększa ofertę CH Osowa o nową markę

5-10-15 powiększa ofertę CH Osowa o nową markę
W CH Osowa otwarto sklep z odzieżą dla dzieci 5-10-15. Ich oferta skierowana jest do najmłodszych klientów – marka posiada bogaty asortyment mody dziecięcej, który od 25 lat dopasowuje do potrzeb

Data publikacji: 2020-02-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5-10-15 powiększa ofertę CH Osowa o nową markę
Kategoria: BIZNES Handel

W CH Osowa otwarto sklep z odzieżą dla dzieci 5-10-15. Ich oferta skierowana jest do najmłodszych klientów – marka posiada bogaty asortyment mody dziecięcej, który od 25 lat dopasowuje do potrzeb najmłodszych.

Centrum Handlowe Osowa w poprzednim roku wzbogaciło się o kilka znanych, międzynarodowych marek. W 2020 rok weszło z impetem, otwierając sklep 5-10-15. z ofertą dla najmłodszych. Jest to drugi sklep otwarty w Trójmieście i zajmuje on powierzchnię 77,5 mkw. Marka od ponad 25 lat oferuje odzież dziecięcą – obecnie posiada ponad 220 sklepów w całej Polsce, tym samym będąc w czołówce placówek zaopatrzając najmłodszych do 12 roku życia. Ich oferta zawiera ubrania dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych, szczególnie dbając o ich komfort i dobry styl od najmłodszych lat.

„Sieć sklepów partnerskich 5-10-15. rozwija się konsekwentnie i w obecnie liczy sobie ponad 220 jednostek. Dzięki modelowi franczyzowemu rozpoczynamy działalność w nowych lokalizacjach, a otwarcie kolejnego sklepu w Trójmieście to z pewnością duży krok dla całej marki” – mówi Michał Popowicz, właściciel salonu.

W 5-10-15. znajdują się ubrania zarówno na co dzień, sportowe, jak i na wyjątkowe okazje. Centrum Handlowe Osowa dba o propozycje również dla najmłodszych klientów. Między innymi przez proponowanie atrakcji na terenie CH Osowa takie jak elektryczne bujaki w różnych wariantach, sklep meblowy Meblik z ofertą wyłącznie dla najmłodszych, profesjonalny salon zajmujący się rowerami dostosowanymi dla dzieci szprychy.com, a także dziecięcą ofertę modową dostępną w H&M, Szachownicy oraz Pepco. Centrum organizuje także wiele wydarzeń skierowanych wyłącznie do maluchów poszerzając tym samym grono swoich klientów. 

Tylko w ostatnich kilku miesiącach CH Osowa powiększyło się m.in. o największy salon Pepco w Trójmieście, oddział GoSport czy sklep Triumph. Centrum stawia na aktywizację swoich klientów w każdym wieku oraz zdobywają nowych, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom organizując wiele eventów czy warsztatów, od beauty po kulinarne.

A to już wiesz?  Tikkurila z tytułem „Budowlanej Firmy Roku 2020”

„Świat dziecka jest wesoły, beztroski oraz pełen marzeń. Marka 5-10-15. dba o swoich najmłodszych klientów poprzez wybór najlepszych i najwygodniejszych materiałów. Podobnie jak my, wraz z zarządcą, spółką APSYS, staramy się zagwarantować dzieciom maksimum zadowolenia. Marka jest doceniana przez rodziców w całej Polsce, dlatego cieszymy się, że nasza oferta została urozmaicona o kolejny sklep skierowany bezpośrednio do dzieci” – mówi Justyna Siemińska, dyrektor CH Osowa.

www.chosowa.pl

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
5-10-15 powiększa ofertę CH Osowa o nową markę BIZNES, Handel - W CH Osowa otwarto sklep z odzieżą dla dzieci 5-10-15. Ich oferta skierowana jest do najmłodszych klientów – marka posiada bogaty asortyment mody dziecięcej, który od 25 lat dopasowuje do potrzeb najmłodszych.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy