Data publikacji: 2021-03-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Acer wjeżdża do Polski z marką Xplova
Kategoria: IT i technologie BIZNES
Acer, jeden z wiodących producentów sprzętu komputerowego na świecie, tym razem wchodzi na polski rynek sportowy. Oferta marki Xplova skierowana jest do kolarzy, a za dystrybucję odpowiada firma bn sales.
Acer, jeden z wiodących producentów sprzętu komputerowego na świecie, tym razem wchodzi na polski rynek sportowy. Oferta marki Xplova skierowana jest do kolarzy, a za dystrybucję odpowiada firma bn sales.
Marka Xplova powstała w 2008 r. na Tajwanie i specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnego sprzętu dla kolarzy. Jej flagowymi produktami są komputery rowerowe, interaktywne trenażery oraz aplikacje do realizacji inteligentnych treningów zarówno w trasie, jak i stacjonarnie.
Produkty Xplova są obecnie sprzedawane w 24 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Afryce oraz Azji. Polska będzie dla firmy pierwszym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej. Z kolei pierwszym produktem, który trafi do polskich sklepów, będzie trenażer NOZA S. Jak zapowiada jednak producent, na ten rok zaplanowano jeszcze kolejne premiery, m.in. nowego modelu komputera rowerowego.
W 2015 r. właścicielem marki Xplova został Acer, jeden z liderów światowego rynku IT. Informatyczny gigant już od wielu lat obecny jest w branży sportowej, m.in. w Formule 1. W latach 2003-2012 Acer był sponsorem zespołu Ferrari, a obecnie jest partnerem technologicznym Alfy Romeo.
Za wprowadzenie Xplova do Polski i działania marketingowe odpowiada Bloomnet Interactive. Dystrybucją produktów zajmuje się należąca do agencji marka bn sales.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: