Data publikacji: 2015-03-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja 4FRAME dla sieci MILA
Kategoria: BIZNES Handel
4FRAME Shopper Marketing & Communication odpowiada za komunikację ATL sieci supermarketów MILA. Agencja odpowiada także za koncept kampanii wprowadzającej nową markę na rynek oraz realizację, w ramach działań komunikacyjnych sieci, wybranych projektów BTL.
„Szukając partnera zdecydowaliśmy się na współpracę z Agencją 4Frame, która zaprezentowała bardzo bliskie nam podejście i zrozumienie marki, tworząc platformę komunikacji doskonale odzwierciedlającą kluczowe wartości sieci MILA”– mówi Anna Kubicka, Kierownik ds. Rozwoju i Budowania Marki
Pozycjonowanie supermarketów jest ukierunkowane na „byciu blisko klienta” – MILA zna swoich Klientów i ich oczekiwania, dlatego budowanie więzi i pozytywnych relacji z Klientem jest kluczowe dla całej komunikacji marki.
Przygotowując kampanię ATL dla sklepów MILA podjęliśmy się wyzwania stworzenia koncepcji umożliwiającej zarówno wprowadzenie nowej sieci na rynek, jak i budowanie regularnej, spójnej komunikacji wizerunkowo – promocyjnej. Atrybutem sieci są nie tylko świeże produkty i regionalne specjały, ale również atmosfera i obsługa sklepów. Ponieważ za tymi wszystkimi elementami stoi człowiek, komunikację sieci MILA oparliśmy na platformie "Znamy się", która szczególny nacisk kładzie właśnie na ludzi. Choć nie pokazujemy konkretnych sylwetek, to osoby odpowiedzialne za asortyment są bohaterami naszych visuali i oferują najlepsze produkty z kluczowych kategorii. – mówi Monika Rudnik, account director 4Frame.
W ramach kampanii komunikacyjnej sieć sklepów MILA prowadzone będą działania reklamowe obejmujące swoim zasięgiem radio, prasę, outdoor i Internet. Na potrzeby nowej sieci 4Frame przygotowało także szereg materiałów wizerunkowo – promocyjnych, funkcjonujących z poziomu sklepu i komunikujących zarówno otwarcie sieci MILA, jak też zapraszających do odwiedzenia sklepów.
Za stworzenie koncepcji komunikacji działań ATL, a także za kreację materiałów i scenariusze spotów radiowych w ramach całorocznej obsługi ATL odpowiedzialna jest Agencja 4FRAME.
Agencja 4FRAME Shopper Marketing & Communication specjalizuje się w tworzeniu efektywnych koncepcji i holistycznej komunikacji zorientowanych na zwiększanie sprzedaży. Kompetencje 4FRAME zaczynają się od analizy, strategii i badań, poprzez kreację i dobór optymalnych touchpointów, aż po synchronizację działań w kanałach on-line i off-line.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: