Data publikacji: 2018-05-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: All-Year Business od Lody Lida!
Kategoria: BIZNES Handel
Lody Lida jako ogólnopolska sieć franczyzy lodowej opracowała rewelacyjną propozycję biznesową zarówno dla nowych jak i obecnych klientów franczyzowych.
Lody Lida jako ogólnopolska sieć franczyzy lodowej opracowała rewelacyjną propozycję biznesową zarówno dla nowych jak i obecnych klientów franczyzowych. Dotychczas poznańska sieć swoją ekspansję na terenie kraju prowadziła w głównej mierze poprzez otwieranie lodziarni pod klucz na punktach mobilnych.
Miejsca pod marką Lody Lida, gdzie otwierają się punkty sieci franczyzowych to zawsze najbardziej pożądane lokalizacje w danym rejonie. Otwarcie lodziarni przy głównych ulicach miast i najciekawszych punktach komunikacyjnych powoduje zwiększenie szansy na odniesienie sukcesu w tym biznesie oraz szybki zwrot inwestycji. Jak dobrze wiemy, sprzedaż lodów charakteryzuje się sezonowością, co powoduje, że punkty zarabiają głównie wiosną-latem, a w okresie zimowym są nieczynne.
Możliwość współpracy w ramach systemu franczyzowego sieć oferuje od dwóch lat.
W związku z licznymi zapytaniami naszych partnerów franczyzowych o możliwość prowadzenia sprzedaży całorocznej, wprowadziliśmy nowy koncept, który pozwoli naszym własnym punktom oraz naszych Partnerów funkcjonować również po sezonie lodowym – mówi menedżer ds. rozwoju franczyzy.
Zespół Lody Lida, zdając sobie doskonale sprawę ze specyficznej dynamiki rynku lodowego, opracował nową strategię będącą idealnym rozwiązaniem dla biznesu na okres zimowy i nie tylko. Wprowadził nowy koncept na rynek o nazwie ‘All-Year Business’!
Jak to działa?
Dołączając do sieci Lody Lida, franczyzobiorca wybiera format współpracy, którym jest zainteresowany. Wybór typu współpracy daje duże możliwości, począwszy od otwarcia samodzielnej lodziarni w punkcie stacjonarnym, poprzez adaptację oraz poszerzenie oferty już istniejącego lokalu a skończywszy na mobilnej lodziarni pod klucz, usytuowanej w dowolnie wybranej przez klienta lokalizacji. W sezonie wiosenno-letnim marka nastawiona jest głównie na sprzedaż lodów, a także gofrów, granit, shake'ów i kaw z ekspresu.
W momencie, gdy franczyzobiorca sieci Lody Lida lub zupełnie nowy klient zdecyduje się na działalność w koncepcie całorocznym All-Year Business!, wówczas po zakończeniu sezonu lodowego, zmienia się design punktu oraz jego aranżacja, , następuje szereg zmian w menu i do finalnej sprzedaży trafia nowy produkt, którego produkcja oparta jest na tradycyjnej recepturze i wyjątkowym smaku.
Pamiętać należy, iż franczyzobiorca który podczas finansowania inwestycji potrzebnej na otwarcie lodziarni Lody Lida skorzystał z oferty leasingu, zobligowany jest do opłacania raty leasingowej przez cały rok, nawet w okresie martwym, gdy sprzedaż lodów jest niemożliwa.
Dzięki unikalnej możliwości przekształcenia naszego punktu sprzedaży lodów w wyjątkowy i rentowny biznes całoroczny, koncept All-Year Business! od Lody Lida pozwala osiągać przychody ze sprzedaży przez okrągły rok.
Korzyści wynikające z możliwości prowadzenia biznesu całorocznego są ogromne.
Dzięki całkowitej pomocy marki Lody Lida m.in. przy negocjacji warunków najmu zarówno lokalu jak i gruntu przy działalności całorocznej, Partner sieci Lody Lida ma możliwość wynegocjowania korzystniejszych warunków umowy, także finansowych.
Przy wynajmie całorocznym franczyzobiorca zapewnia sobie ciągłość działania w tym samym miejscu przez okrągły rok, wykluczając możliwość utraty lokalizacji na rzecz konkurencji. Tym samym w nowym sezonie lodowym Partner sieci nie musi od nowa negocjować warunków wynajmu oraz walczyć o atrakcyjne miejsce z innymi przedsiębiorcami. Ma gwarancje i pewność lokalizacji, a co za tym idzie może się w pełni skupić na rozpoczęciu sprzedaży w nowym sezonie.
Sieć Lody Lida oferuje wsparcie na każdym etapie otwierania lodziarni, także pod kątem analizy biznesowej planowanego przedsięwzięcia. Po podpisaniu umów franczyzowych Partner sieci Lody Lida dostaje pełen dostęp do opracowanego know-how, pakietu szkoleń oraz strategii biznesowej opracowanej zarówno dla sieci lodziarni jak i konceptu całorocznego.
Aktualnie, sieć Lody Lida posiada punkty franczyzowe zlokalizowane w najatrakcyjniejszych miastach Polski.
Miniony rok był dla marki udany. Z sukcesem udało się powiększyć ilość jednostek franczyzowych, a najbliższy sezon w założeniach ma być jeszcze lepszy od poprzedniego.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: