Proaktywność, interaktywność, odwaga – tak w skrócie można podsumować komunikację sieci Biedronka na przestrzeni ostatnich miesięcy, które były wyjątkowym czasem zarówno dla rynku detalicznego, jak i mediów na całym ś
Współczesny tryb życia, a co za tym idzie zmieniające się potrzeby konsumentów, mają istotny wpływ na odżywianie i dietę.
Coraz więcej firm budowlanych wdraża technologie zgodne z koncepcją Przemysłu 4.0. Postęp czwartej rewolucji przemysłowej napędza fakt, że implementacja związanych z nią rozwiązań może pomóc osiągnąć poprawę wydajnoś
Warta 18 milionów norweskich koron gwarancja (2 miliony euro) podnosi łączny dotychczasowy limit gwarancji kontraktowych i zabezpieczeń udzielonych przez Euler Hermes na rzecz Grupy Torpol do ponad 48 milionów złotych (11 milion�
Koronawirus wymusza zmianę organizacji pracy w podlaskich zakładach pracy. Powstały procedury i wytyczne, dotyczące zasad bezpieczeństwa i higieny, a system pracy i strategie biznesowe dostosowywane są do rozwijającej się wcią
Produkty z rynku FMCG stają się coraz bardziej popularne. Szacuje się, ze wartość sprzedaży wzrośnie na nim w przyszłym roku nawet do 250 mld zł. Na czym polega fenomen rynku FMCG i jakie produkty możemy na nim znaleźć?
W ciągu zaledwie 2 lat od przystąpienia do inicjatywy RE100, firma zrobiła milowy krok w kierunku pełnej realizacji zobowiązania.
Grupa Selena, globalny producent i dystrybutor produktów chemii budowlanej, obchodzi 20-lecie swojej działalności w Rumunii. To ważna rocznica, ponieważ od powołania Selena Romania, rozpoczęła się konsekwentna ekspansja firmy
„Obecność na rynku globalnym” to jedna z 5 kategorii prestiżowej Nagrody Gospodarczej RP, do której Grupa OKNOPLAST została w tym roku nominowana. Szczególne wyróżnienie zostało przyznane polskiemu liderowi w branży stola