Biznes Handel

Awans w Dziale Laundry & Home Care Henkel Polska

Awans w Dziale Laundry & Home Care Henkel Polska
Krzysztof Brabander awansuje na stanowisko Senior Brand Managera odpowiedzialnego za marki środków piorących Persil oraz E. Na nowym stanowisku, Brabander będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii marketingowych obu marek oraz ich wdrażanie na polski

Data publikacji: 2019-11-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Awans w Dziale Laundry & Home Care Henkel Polska
Kategoria: BIZNES Handel

Krzysztof Brabander awansuje na stanowisko Senior Brand Managera odpowiedzialnego za marki środków piorących Persil oraz E. Na nowym stanowisku, Brabander będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii marketingowych obu marek oraz ich wdrażanie na polski rynek.

Krzysztof Brabander związany jest z firmą Henkel Polska od 2018 roku. Jako Brand Manager marki Persil, odpowiadał między innymi za wprowadzenie na polski rynek nowej linii Persil Premium oraz Persil Deep Clean.

Wprowadzeniu na polski rynek linii Deep Clean, poza kampanią telewizyjną, a także działaniami reklamowymi i promocyjnymi w sklepach, towarzyszyła akcja edukacyjna dla dzieci – Persil Eko Laboratorium Szopa Pracza. W trakcie wakacji (czerwiec – sierpień 2019), laboratorium odwiedziło trzy ogrody zoologiczne – w Warszawie, w Gdańsku i we Wrocławiu, gdzie sprytny Szop Pracz przybliżał najmłodszym zagadnienia związane z praniem i eko-oszczędnościami wody i energii.

Ostatnim sukcesem Krzysztofa Brabandera jest wsparcie marketingowe wprowadzenia na polski rynek Persil Discs, czyli pierwszych kapsułek z 4 komorami.

Krzysztof Brabander jest absolwentem University of Pretoria, SGH w Warszawie oraz Francuskiego Instytutu Zarządzania MBA.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Awans w Dziale Laundry & Home Care Henkel Polska BIZNES, Handel - Krzysztof Brabander awansuje na stanowisko Senior Brand Managera odpowiedzialnego za marki środków piorących Persil oraz E. Na nowym stanowisku, Brabander będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii marketingowych obu marek oraz ich wdrażanie na polski rynek.

A to już wiesz?  Szwedzki sposób na zdrowy dom – odkryj 10 zasad Domu Czystego Powietrza

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy