Data publikacji: 2018-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ropa naftowa – spojrzenie poza geopolitykęKategoria: BIZNES Gospodarka Analiza przyczyn zmian cen ropy naftowej – które branże oraz jak odczuwają aktualne
Data publikacji: 2020-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Unilever zapowiada radykalne działania w celu zwalczania zmian klimatycznychKategoria: BIZNES Gospodarka Unilever zapowiada radykalne działania w celu zwalczania
Data publikacji: 2020-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EUROPA POWINNA ODBLOKOWAĆ NADMIERNE OSZCZĘDNOŚCI WYNIKAJĄCE Z REAKCJI NA COVID19Kategoria: BIZNES Gospodarka DZIAŁ BADAŃ EKONOMICZNYCH EULER HERMES I ALLIANZ
Data publikacji: 2017-11-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z marką SemilacKategoria: BIZNES Gospodarka Popularna polska marka kosmetyczna, która szturmem zdobyła rynek i serca Klientek, otworzyła swoje sto
Data publikacji: 2017-03-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obsługa klienta i PR – wspólna troska o spójność komunikacji i cele biznesoweKategoria: BIZNES Gospodarka W pierwszym tegorocznym (1-2/2017) Biuletynu Obsł
Data publikacji: 2018-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak megatrendy gospodarcze przełożą się na branżę budowlaną?Kategoria: BIZNES Gospodarka Jeden z prognozowanych przez Deloitte megatrendów, które będą m
Data publikacji: 2018-03-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpłatne szkolenie w Łodzi dla NGO i Izb Gospodarczych!Kategoria: BIZNES Gospodarka Instytut Krajowej Izby Gospodarczej zaprasza NGO oraz Izby Gospodarcze na be
Data publikacji: 2016-01-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Promotech zwiększa sprzedaż narzędzi w Zatoce PerskiejKategoria: BIZNES Gospodarka Spadki cen ropy nie przeszkadzają Promotechowi w ekspansji na rynkach państ
Data publikacji: 2016-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stacja LNG spółki Barter SA zasili podlaską ubojnięKategoria: BIZNES Gospodarka Białostocki Barter uruchomił kolejną stację regazyfikacji skroplonego gazu
Data publikacji: 2014-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jemy coraz więcej przekąsekKategoria: BIZNES Gospodarka Wzrasta konsumpcja różnego rodzaju przekąsek. Już co drugi konsument (51%) twierdzi, że je przekąsk