Biznes Handel

Bardzo Dobry Sklep prezentuje nową stronę i rozwiązania technologiczne

Bardzo Dobry Sklep prezentuje nową stronę i rozwiązania technologiczne
Lider rynku e-grocery zainwestował 1 mln w zmiany technologiczne i wizerunkowe. 1 lipca wystartował z zupełnie nową stroną www. Zaprezentowany serwis zmienił się nie tylko w warstwie wizualnej, ale przede wszystkim na poziomie użyteczności i nowoczesnych

Data publikacji: 2017-07-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bardzo Dobry Sklep prezentuje nową stronę i rozwiązania technologiczne
Kategoria: BIZNES Handel

Lider rynku e-grocery zainwestował 1 mln w zmiany technologiczne i wizerunkowe. 1 lipca wystartował z zupełnie nową stroną www. Zaprezentowany serwis zmienił się nie tylko w warstwie wizualnej, ale przede wszystkim na poziomie użyteczności i nowoczesnych rozwiązań.

Technologia w służbie konsumenta

Intuicyjność, łatwa nawigacja, czytelność oferty oraz przyśpieszenie procesu zakupowego – to główne cele, jakie przyświecały bdsklep.pl przy pracach projektowych nad nową stroną e-marketu. Do przygotowania i wdrożenia nowego serwisu zaproszono do współpracy E Net Production, znane z realizacji dla takich gigantów, jak MediaMarkt, Agata, Samsung czy DeeZee. Prace nad nową odsłoną rozpoczęły się wiosną ubiegłego roku. Dzięki temu udało się stworzyć w pełni autorski i dedykowany potrzebom bdsklep.pl back-end, oparty na najlepszych dostępnych technologiach i wykorzystujący nowe narzędzia wspomagające rozwój serwisu i usług dla klientów.

Niezwykle ważne dla bdsklep.pl było to, aby serwis nie tylko był przyjemny w użytkowaniu, ale także „uczył się” swoich Klientów. Wszystko po to, aby móc trafnie odczytywać jego potrzeby oraz tworzyć dedykowane pod niego oferty produktowe oraz promocje.

– Dzisiejszy e-konsument oczekuje ofert szytych na jego miarę, dostępu do nietuzinkowych produktów oraz maksymalnie uproszczonego, bo dosłownie do paru kliknięć, procesu zamawiania. Dlatego aby wyjść naprzeciw stawianym przed nami oczekiwaniom, konieczne było zindywidualizowane podejście do potrzeb naszych klientów. To globalny trend, który w silnie konkurencyjnym środowisku e-commerce staje się koniecznością, jeśli zależy nam na budowaniu silnego i stabilnego biznesu – podkreśla Jacek Palec, CEO bdsklep.pl.

W tym celu serwis posiada wbudowany CRM oraz systemy rekomendacji, pozwalające na personalizowanie treści oraz dopasowanie ofert pod konkretnych użytkowników.

Back-end powstał na bazie Syphony Framework i został wsparty zaawansowanym cache’owaniem – Varnish oraz silnikiem wyszukiwania ElasticSearch. Całość została także dostosowana do potrzeb urządzeń mobilnych dzięki modułowi wersjonowania responsywnego, co umożliwia bezproblemowe dopasowanie grafik do różnych rozdzielczości. To jeden z ważniejszych elementów, ponieważ bdsklep.pl odnotowuje coraz wyższą odwiedzalność z poziomu smartfonów. E-market zainwestował także w pełną integrację  z systemem Marketing Automation oraz platformą Google DoubleClick. 

A to już wiesz?  MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem

Kupujemy oczami

E-sklep przeszedł także całkowitą transformację w warstwie wizualnej. Wśród kluczowych nowości warto podkreślić zupełnie nową identyfikację w postaci logotypu. Bdsklep.pl postawił na nowoczesne, ikonograficzne i czytelne wzornictwo, w które wpisana została sympatyczna postać jeża – nowej maskotki e-marketu. Sam kod kolorystyczny również został uproszczony. Oparty na energetycznym miksie pomarańczowego i czarnego podkreśla zmiany zachodzące w e-markecie i ma zachęcić użytkowników do eksplorowania serwisu. Bdsklep.pl wprowadził także system porad sygnowanych postacią jeża, która ma dodatkowo uprzyjemnić proces zakupowy.

Klienci szukają detali

Duża zmiana jest także widoczna w samej formule rozmieszczenia poszczególnych działów. To co dla kupującego najważniejsze, jak kategorie czy informacje o wysyłce, jest od razu widoczne i łatwe do odnalezienia. Podobnie sklep podszedł do prezentacji produktów dostępnych w ofercie – zdjęcia są duże i wyraźnie, a opisy bardzo szczegółowe i obok podstawowych danych, zawierają także np. adnotacje nt. wartości odżywczych, czy przydatności do spożycia przez osoby cierpiące na alergie. To innowacyjne podejście i dotąd niespotykany w podobnych e-marketach. 

– Dokładnie przeanalizowaliśmy dane, które pozyskaliśmy od naszych Klientów, a także z globalnych źródeł, które potwierdziły nam, że nawet w przypadku wydawałoby się prozaicznych codziennych zakupów, zwracamy ogromną uwagę na estetykę prezentacji produktów. Równie ważna jest wyczerpująca informacja o samym produkcie. Przecież w trakcie zakupów online nie możemy wziąć go do ręki i dokładnie przestudiować etykiety. My to umożliwiliśmy – podkreśla Paweł Paszkowski, Dyrektor e-commerce w bdsklep.pl 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Bardzo Dobry Sklep prezentuje nową stronę i rozwiązania technologiczne BIZNES, Handel - Lider rynku e-grocery zainwestował 1 mln w zmiany technologiczne i wizerunkowe. 1 lipca wystartował z zupełnie nową stroną www. Zaprezentowany serwis zmienił się nie tylko w warstwie wizualnej, ale przede wszystkim na poziomie użyteczności i nowoczesnych rozwiązań.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy