Data publikacji: 2015-09-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Beacony w Porcie Łódź
Kategoria: BIZNES Handel
W Porcie Łódź pojawiły się kolejne nowe udogodnienia dla Klientów. W pięćdziesięciu punktach Centrum zlokalizowane zostały beacony – urządzenia ułatwiające interakcję pomiędzy Centrum, a Konsumentami.
W Porcie Łódź pojawiły się kolejne nowe udogodnienia dla Klientów. W pięćdziesięciu punktach Centrum zlokalizowane zostały beacony – urządzenia ułatwiające interakcję pomiędzy Centrum, a Konsumentami.
Nadajniki działają wykorzystując technologię Bluetooth dostępną w smartfonach i tabletach użytkowników, jednocześnie informując ich o najnowszych ofertach specjalnych w sklepach, restauracjach oraz punktach usługowych Portu Łódź. Dzięki beaconom Klienci na bieżąco są powiadamiani o aktualnych promocjach,
a także mogą udostępnić informację o ofercie swoim znajomym.
Rozwiązanie pozwoli również na efektywną komunikację przy okazji organizowanych eventów. Goście Centrum zawsze dowiedzą się o trwających i planowanych wydarzeniach oraz atrakcjach dostępnych w Porcie Łódź.
Aby skorzystać z usługi należy wgrać na swoje urządzenie mobilne aplikację Qpony.pl, która wykorzystuje cyfrową technologię beaconów. Z aplikacji tej korzysta obecnie już ponad 250 000 użytkowników w kraju.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: