Biznes Gospodarka

Bo to siedzenie robi pierwsze wrażenie – przegląd mebli tapicerowanych

Bo to siedzenie robi pierwsze wrażenie – przegląd mebli tapicerowanych
Krzesło, fotel, sofa to niezbędne meble w recepcji i poczekalni biura każdej firmy. Od nich zależy – od wyglądu, ale też ergonomii i wygody użytkowania – w jaki sposób klienci będą postrzegać firmę i czy wyniosą z niej dobre

Data publikacji: 2017-06-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bo to siedzenie robi pierwsze wrażenie – przegląd mebli tapicerowanych
Kategoria: BIZNES Gospodarka

Krzesło, fotel, sofa to niezbędne meble w recepcji i poczekalni biura każdej firmy. Od nich zależy – od wyglądu, ale też ergonomii i wygody użytkowania – w jaki sposób klienci będą postrzegać firmę i czy wyniosą z niej dobre wspomnienia

Krzesło, fotel, sofa to niezbędne meble w recepcji i poczekalni biura każdej firmy. Od nich zależy – od wyglądu, ale też ergonomii i wygody użytkowania – w jaki sposób klienci będą postrzegać firmę i czy wyniosą z niej dobre wspomnienia. EVERSPACE zaprasza na krótki przegląd mebli tapicerowanych do recepcji.

Recepcja jest wizytówką każdej firmy, dlatego tak dużą wagę przykłada się do jej aranżacji. Każdy element wyposażenia ma tu zadanie zapewnić poczucie elegancji i prestiżu, a przez to wzbudzać zaufanie do marki. Spędzają w niej czas klienci i kontrahenci, więc jej najważniejszym elementem jest wygodne miejsce dla gości. Doskonały design, który będzie harmonizował z resztą wyposażenia, liczy się na równi z ergonomią i komfortem. W strefie dla gości niezbędne są zatem: krzesła, fotele, sofy, pufy i ławki, których styl powinien współgrać z wyglądem całej recepcji. Znaleźliśmy dla Was kilka wartych uwagi propozycji mebli tapicerowanych, które idealnie sprawdzą się w tej przestrzeni.

1. Do wnętrza nowoczesnego i minimalistycznego doskonale pasowały będą sofy i fotele z kolekcji Hover zaprojektowane przez ikonę współczesnego polskiego designu – Tomka Rygalika dla Profim. Ich cechą charakterystyczną jest niezwykła lekkość – kubełki sprawiają wrażenie, jakby były zawieszone w powietrzu. Gdy siadamy na sofie czy fotelu czujemy jednak, że są to stabilne i solidne meble. Projektant zadbał tu także o ergonomię i komfort użytkowania.   

2. Meble VANK z kolekcji Belong można łączyć ze sobą jak klocki, zestawiając je w różnych konfiguracjach. Pojedyncze elementy mogą być wygodnymi fotelami, a złączone ze sobą sofami czy nawet narożnikami. Geometryczna, konsekwentna forma, dzięki uniesionym podłokietnikom, sprawia wrażenie lekkiej i wygodnej. To meble idealne do relaksu w przestrzeniach komercyjnych.

A to już wiesz?  MarcPol jedną z najtańszych sieci spożywczych

3. Kolekcja Sorriso marki Profim, zaprojektowana przez Jarosława Szymańskiego ze Studio 1:1, wyróżnia się eleganckim kształtem owalnych kubełków. Styl mebli podkreślają wyraziste przeszycia. Doskonale sprawdzą się w nowoczesnych przestrzeniach biurowych, recepcyjnych oraz open space’ach, holach czy kawiarniach.

4. Kultowy już fotel RM58 prof. Romana Modzelewskiego z 1958 r. odświeżony został przez Vzór. Zachwycił się nim sam Le Corbusier, a jeden z oryginalnych egzemplarzy znajduje w Victoria & Albert Museum w Londynie, jako część kolekcji światowego designu. I choć od powstania prototypu minęło ponad pół wieku, to mebel ten wciąż zachwyca wyglądem i wygodą użytkowania.

5. Kolekcja foteli Vieni marki Bejot wyróżnia się zaokrągloną formą oraz designem nawiązującym do stylu pop-art. W jej skład wchodzą siedziska, które idealnie sprawdzą się, jeśli zależy nam na czymś więcej niż utarte schematy aranżacyjne. Vieni doskonale wpasowuje się w nowoczesne wnętrza, zapraszając do wypoczynku i relaksu. Zaprojektowany przez włoski duet: Edi & Paolo Ciani. Więcej propozycji wygodnych mebli recepcyjnych i gabinetowych: www.everspace.pl.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Bo to siedzenie robi pierwsze wrażenie - przegląd mebli tapicerowanych BIZNES, Gospodarka - Krzesło, fotel, sofa to niezbędne meble w recepcji i poczekalni biura każdej firmy. Od nich zależy – od wyglądu, ale też ergonomii i wygody użytkowania – w jaki sposób klienci będą postrzegać firmę i czy wyniosą z niej dobre wspomnienia

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy