Biznes Handel

Brand New Heaven dla sieci sklepów NETTO

Brand New Heaven dla sieci sklepów NETTO
Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na billboardch i w sklepach

Data publikacji: 2018-05-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brand New Heaven dla sieci sklepów NETTO
Kategoria: BIZNES Handel

Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na billboardch i w sklepach NETTO.

 

Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie:warto znać się na owocach i warzywach”, promującą zdrowe nawyki żywieniowe i ofertę sieci sklepów NETTO. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na billboardch i w sklepach NETTO. 

– Bohaterami naszej komunikacji stali się współcześni Tatowie. To oni podpowiadają odbiorcom jak wykorzystać świeże warzywa i owoce w codziennych posiłkach by te były zdrowe i atrakcyjne dla całej rodziny – mówi Tomasz Wesoły, prezes zarządu Brand New Heaven.– W przyjętej strategii komunikacji uwzględniliśmy zmiany w strukturze społecznej i postawach życiowych. Coraz częściej konsumenci sami chcą wiedzieć i umieć przygotować zdrowe posiłki. Wszechobecne porady życiowe w naszym przekazie nabrały trochę humorystyczną postać. To wszystko po to by podkreślić rolę wszystkich członków w życiu rodziny – dodaje.

Wspomniani TatoWie to w kampanii NETTO nowocześni mężczyźni, aktywnie uczestniczący w życiu rodzinnym, robiący zakupy, przyrządzający posiłki. Jest to zachęta by to właśnie panowie jeszcze bardziej angażowali się w codzienne obowiązki takie jak wspólne gotowanie czy opieka nad dziećmi. W przygotowanych w ramach kampanii filmach reklamowych TatoWie mają jeszcze jedną cechę: wiedzą jak przygotowywać zdrowe posiłki w sposób czasami zaskakujący. Przykładem jest banan, który przez bohaterów kampanii wykorzystywany jest do zagęszczania potraw. W reklamach zaprezentowano mniej znane zastosowania tych artykułów po to, by poszerzać wiedzę konsumentów oraz pokazać, że zdrowe gotowanie wcale nie musi być skomplikowane czy bardzo kosztowne.

A to już wiesz?  Wyszukiwarka dźwignią e-sklepu

Brand New Heaven odpowiada za strategię komunikacji, nadzór produkcyjny i kreację kampanii „TatoWie”. Prace nad nią trwały od początku roku. Agencja pozyskała NETTO jako klienta w wyniku konkursu wygranego w grudniu ub. r. 

W ramach działań zaplanowano również konkurs, w którym do wygrania jest: 20 dwuosobowych wycieczek do Sztokholmu promem Polferries, 40 bonów o wartości 100 zł do sklepów Netto, 40 zestawów produktów Bakal, 40 rodzinnych gier „Państwa i miasta” oraz 60 biletów do kina. 

W pracach nad kampanią zaangażowane były również: agencja AT – agencja reklamowa Anny Turkiewicz, dom mediowy Media Group i agencja Netsprint.

Link do filmu “making off:

 

Informacje dodatkowe:

Brand New Heaven – to agencja doradztwa strategicznego oraz kreatywnego. Działa od 2011 roku. 
W swojej ofercie posiada zarówno usługi klasyczne – ATL, BTL, PR, eventy i promocje, jak i usługi związane z nowymi mediami – digital, social, performance. 

W 2015 roku Brand New Heaven zwyciężyło otrzymując najwyższą możliwą notę w kategorii „Na ile jest Pan(i) zadowolony(a) ze współpracy z agencją?” w badaniach klientów i rynku opracowanych przez Millward Brown dla Media & Marketing Polska. W 2016 roku agencja otrzymała nagrodę dla Kampanii Społecznej Roku 2015 za pomysły i realizację serii spotów do projektu „Nie robisz tego w realu? nie rób tego w sieci!”. Główni Klienci to: Grupa mBank (marki: mBank, mLeasing, mFactoring i inne), Dakoma, Coccine’, Roter Hahn, Generali, KNF.

www.brandnewheaven.pl

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Brand New Heaven dla sieci sklepów NETTO BIZNES, Handel - Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na billboardch i w sklepach NETTO.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy