Data publikacji: 2018-05-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brand New Heaven dla sieci sklepów NETTO
Kategoria: BIZNES Handel
Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na billboardch i w sklepach NETTO.
Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie:warto znać się na owocach i warzywach”, promującą zdrowe nawyki żywieniowe i ofertę sieci sklepów NETTO. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na billboardch i w sklepach NETTO.
– Bohaterami naszej komunikacji stali się współcześni Tatowie. To oni podpowiadają odbiorcom jak wykorzystać świeże warzywa i owoce w codziennych posiłkach by te były zdrowe i atrakcyjne dla całej rodziny – mówi Tomasz Wesoły, prezes zarządu Brand New Heaven.– W przyjętej strategii komunikacji uwzględniliśmy zmiany w strukturze społecznej i postawach życiowych. Coraz częściej konsumenci sami chcą wiedzieć i umieć przygotować zdrowe posiłki. Wszechobecne porady życiowe w naszym przekazie nabrały trochę humorystyczną postać. To wszystko po to by podkreślić rolę wszystkich członków w życiu rodziny – dodaje.
Wspomniani TatoWie to w kampanii NETTO nowocześni mężczyźni, aktywnie uczestniczący w życiu rodzinnym, robiący zakupy, przyrządzający posiłki. Jest to zachęta by to właśnie panowie jeszcze bardziej angażowali się w codzienne obowiązki takie jak wspólne gotowanie czy opieka nad dziećmi. W przygotowanych w ramach kampanii filmach reklamowych TatoWie mają jeszcze jedną cechę: wiedzą jak przygotowywać zdrowe posiłki w sposób czasami zaskakujący. Przykładem jest banan, który przez bohaterów kampanii wykorzystywany jest do zagęszczania potraw. W reklamach zaprezentowano mniej znane zastosowania tych artykułów po to, by poszerzać wiedzę konsumentów oraz pokazać, że zdrowe gotowanie wcale nie musi być skomplikowane czy bardzo kosztowne.
Brand New Heaven odpowiada za strategię komunikacji, nadzór produkcyjny i kreację kampanii „TatoWie”. Prace nad nią trwały od początku roku. Agencja pozyskała NETTO jako klienta w wyniku konkursu wygranego w grudniu ub. r.
W ramach działań zaplanowano również konkurs, w którym do wygrania jest: 20 dwuosobowych wycieczek do Sztokholmu promem Polferries, 40 bonów o wartości 100 zł do sklepów Netto, 40 zestawów produktów Bakal, 40 rodzinnych gier „Państwa i miasta” oraz 60 biletów do kina.
W pracach nad kampanią zaangażowane były również: agencja AT – agencja reklamowa Anny Turkiewicz, dom mediowy Media Group i agencja Netsprint.
Link do filmu “making off:
Informacje dodatkowe:
Brand New Heaven – to agencja doradztwa strategicznego oraz kreatywnego. Działa od 2011 roku.
W swojej ofercie posiada zarówno usługi klasyczne – ATL, BTL, PR, eventy i promocje, jak i usługi związane z nowymi mediami – digital, social, performance.
W 2015 roku Brand New Heaven zwyciężyło otrzymując najwyższą możliwą notę w kategorii „Na ile jest Pan(i) zadowolony(a) ze współpracy z agencją?” w badaniach klientów i rynku opracowanych przez Millward Brown dla Media & Marketing Polska. W 2016 roku agencja otrzymała nagrodę dla Kampanii Społecznej Roku 2015 za pomysły i realizację serii spotów do projektu „Nie robisz tego w realu? nie rób tego w sieci!”. Główni Klienci to: Grupa mBank (marki: mBank, mLeasing, mFactoring i inne), Dakoma, Coccine’, Roter Hahn, Generali, KNF.
www.brandnewheaven.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: