Biznes Handel

BRICOMARCHÉ PODJĘŁO DZIAŁANIA W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW

BRICOMARCHÉ PODJĘŁO DZIAŁANIA W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW
W związku z pandemią koronawirusa w Polsce sieć sklepów Bricomarché podjęła zdecydowane kroki zwiększające bezpieczeństwo klientów i

Data publikacji: 2020-03-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BRICOMARCHÉ PODJĘŁO DZIAŁANIA W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW
Kategoria: BIZNES Handel

W związku z pandemią koronawirusa w Polsce sieć sklepów Bricomarché podjęła zdecydowane kroki zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników.

W związku z pandemią koronawirusa w Polsce sieć sklepów Bricomarché podjęła zdecydowane kroki zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników. Kierownictwo sieci na bieżąco aktualizuje procedury bezpieczeństwa i stosuje się do najnowszych zaleceń oraz instrukcji wydawanych przez Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego.

Wszyscy pracownicy sieci zostali poinformowani o konieczności stosowania się do zaostrzonych zasad higieny i ochrony. Kluczowymi wśród działań prewencyjnych, wdrożonych na terenie Bricomarché, marketów typu dom i ogród, są: zwiększona częstotliwość dezynfekcji powierzchni często dotykanych, takich jak koszyki i wózki zakupowe, taśmy kasowe, PIN-pady, klamki, czy poręcze. W sklepach systematycznie wprowadzane są dodatkowe zabezpieczenia, takie jak m.in. ochronne płyty plexi w strefie kas, dzięki którym bezpośredni kontakt kasjerów z klientami jest ograniczony. Sieć poprzez radiowęzeł przypomina klientom o zachowywaniu bezpiecznej odległości oraz zachęca do korzystania z płatności bezgotówkowych.

– Zdajemy sobie sprawę z potrzeby zakupów w sklepach Bricomarché, ponieważ oferują one szereg artykułów niezbędnych do codziennego funkcjonowania gospodarstw domowych, jak opał, środki czystości i chemiczne, artykuły gospodarcze czy karmy dla zwierząt. W trosce o dobro klientów i pracowników wdrożone zostały w naszych sklepach wszystkie zalecane środki ostrożności – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodaje – Podejmujemy skuteczne działania, by zaspokoić najważniejsze potrzeby klientów, chroniąc przy tym zdrowie pracowników oraz ich samych. Apelujemy do rodziców, by nie zabierali dzieci na zakupy. Planując wizytę w Bricomarché należy wziąć pod uwagę fakt, że godziny otwarcia sklepu mogą ulec zmianie w zależności od decyzji właściciela sklepu. Jednocześnie zachęcamy klientów do zakupów poprzez naszą stronę internetową. Codziennie pojawiają się na niej kolejne dostępne online produkty, a już niebawem uruchomimy opcję dostawy kurierem.

A to już wiesz?  Nestmedic partnerem kampanii „TeleSerce – Serce pod kontrolą”

Szereg działań ochronnych został również podjęty wobec osób zatrudnionych w centrali Grupy Muszkieterów w Swadzimiu oraz w magazynach logistycznych. W każdym możliwym przypadku Muszkieterowie zachęcają do podjęcia pracy zdalnej, dotyczy to zarówno pracowników biurowych, jak i administracyjnych zatrudnionych w części magazynowej. W innych przypadkach menadżerowie ustalają odpowiednie rotacje w zespołach. Inne działania ochronne to zamknięcie kantyny, zrezygnowanie z wizyt przedstawicieli handlowych na terenie biurowca oraz w sklepach, a także prowadzenie rekrutacji online. Muszkieterowie przygotowali także w swoich wewnętrznych intranetach dla centrali oraz sklepów zakładki, gdzie publikują kluczowe instrukcje, materiały do pobrania dla klientów oraz komunikaty skierowane do wszystkich pracowników.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
BRICOMARCHÉ PODJĘŁO DZIAŁANIA W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW BIZNES, Handel - W związku z pandemią koronawirusa w Polsce sieć sklepów Bricomarché podjęła zdecydowane kroki zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy