Sklepy

Carrefour otworzył innowacyjny supermarket premium w…

Carrefour otworzył innowacyjny supermarket premium w…
Carrefour wdrożył kolejny innowacyjny koncept sklepu na polskim rynku. Zmodernizowany supermarket premium, zlokalizowany na warszawskiej Białołęce, wyróżnia się designerskim wystrojem wnętrza oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. Jest to pierwszy sklep sieci w Polsce, w którym klienci mogą skorzystać, m.in. z oferty dojrzewalni wołowiny czy dedykowanej akcji marketingowej „Zyskuj na

Data publikacji: 10.05.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Carrefour otworzył innowacyjny supermarket premium w…
Kategoria: Sklepy

Carrefour wdrożył kolejny innowacyjny koncept sklepu na polskim rynku. Zmodernizowany supermarket premium, zlokalizowany na warszawskiej Białołęce, wyróżnia się designerskim wystrojem wnętrza oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. Jest to pierwszy sklep sieci w Polsce, w którym klienci mogą skorzystać, m.in. z oferty dojrzewalni wołowiny czy dedykowanej akcji marketingowej „Zyskuj na okrągło”.

Carrefour wdrożył kolejny innowacyjny koncept sklepu na polskim rynku. Zmodernizowany supermarket premium, zlokalizowany na warszawskiej Białołęce, wyróżnia się designerskim wystrojem wnętrza oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. Jest to pierwszy sklep sieci w Polsce, w którym klienci mogą skorzystać, m.in. z oferty dojrzewalni wołowiny czy dedykowanej akcji marketingowej „Zyskuj na okrągło”.

Supermarket w nowej odsłonie mieści się w Warszawie przy ul. Światowida i jest pierwszym sklepem premium otwartym przez Carrefour w segmencie supermarketów. Sieć zaprezentowała w nim wiele nowoczesnych rozwiązań, bazujących na swoim międzynarodowym doświadczeniu i najświeższych trendach handlowych. Zmiany wizerunkowe i jakościowe wdrożone w warszawskim sklepie obrazują kierunek, w którym Carrefour chce podążać na polskim rynku, oferując klientom nowe koncepty sklepów oraz nowoczesne rozwiązania w każdym aspekcie doświadczeń zakupowych klienta.

Supermarket Carrefour Białołęka to sklep o powierzchni 2020 m2, z szerokimi alejkami i czytelnie oznaczonymi działami. Dzięki zastosowaniu niskich regałów w centralnej części sali sprzedaży, klienci bardziej intuicyjnie poruszają się po sklepie i łatwiej odnajdują poszukiwane produkty. Dzięki temu zabiegowi sklep stał się również bardziej przestronny i przyjazny dla odwiedzających.

Klienci poszukujący najwyższej jakości coraz częściej chcą widzieć, jak powstają ich ulubione produkty. Carrefour w odpowiedzi na ten trend wprowadził w zmodernizowanym supermarkecie szereg rozwiązań, dzięki którym klienci mogą na żywo prześledzić proces ich powstawania. W sklepie znajduje się m.in. dojrzewalnia wołowiny oraz wędzarnia wędlin, w których „na oczach klientów” powstają najwyższej jakości wyroby premium, a także samoobsługowe urządzenia do wyciskania soków z wybranych owoców. Co więcej, nowy sklep z logo „Market” oferuje znacznie szerszy wybór ryb morskich i atlantyckich, których dostawy odbywają się 3 razy w tygodniu, a także jako pierwszy wprowadził idee dopasowania produktowego końcówek regałów, dzięki którym klienci intuicyjnie sięgają po uzupełniające się produkty, jak np. makaron i sos, czy mleko i płatki śniadaniowe.

A to już wiesz?  Raport z działalności Carrefour Polska w 2015 roku

W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania alergików oraz klientów preferujących zdrową żywność, w stałej ofercie supermarketu na Białołęce znalazła się również bogata gama warzyw i owoców bio, a także produktów ekologicznych, sojowych, bezglutenowych oraz dla diabetyków. Kontynuując sprzedaż produktów premium, sklep udostępnił również szeroki wybór produktów Kuchni Świata, w tym nowej oferty wyrobów amerykańskich, a także rozszerzony asortyment produktów francuskich Reflets de France oraz włoskich pod marką Terre d’Italia. Na uwagę zasługuje również stała oferta produktów na wagę, w której znalazły się nie tylko makarony, cukierki i ciastka, ale także np. karma dla psów i kotów czy kawa.

Nowością, wprowadzoną w supermarkecie Carrefour na Białołęce, jest również akcja promocyjna „Zyskuj na okrągło”, w której sieć oferuje gwarancję „okrągłej ceny” na wybrane popularne produkty. Dzięki tej akcji klient ma pewność, że zawsze, kiedy przyjdzie do sklepu np. po mleko wybranej marki, nabędzie je w okrągłej, atrakcyjnej cenie 2 zł. W promocji znajduje się łącznie kilkadziesiąt produktów z różnych kategorii.

Supermarket na Białołęce wdrożył również pewne rozwiązania z zakresu digitalizacji. W sklepie całą komunikację POS przy kasach zastąpiono nowoczesnymi ekranami, dzięki którym wszystkie najważniejsze dla klienta informacje znajdują się w jednym miejscu i podane są w przystępnej formie krótkich animowanych komunikatów.

Carrefour zarządza obecnie w Polsce ponad 150 supermarketami. Tylko w ubiegłym roku sieć zmodernizowała łącznie 50 sklepów oraz otworzyła 2 nowe placówki. W tym roku Carrefour planuje otwarcia nowych sklepów oraz modernizacje kolejnych obiektów w tym formacie

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Carrefour otworzył innowacyjny supermarket premium w... , - Carrefour wdrożył kolejny innowacyjny koncept sklepu na polskim rynku. Zmodernizowany supermarket premium, zlokalizowany na warszawskiej Białołęce, wyróżnia się designerskim wystrojem wnętrza oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. Jest to pierwszy sklep sieci w Polsce, w którym klienci mogą skorzystać, m.in. z oferty dojrzewalni wołowiny czy dedykowanej akcji marketingowej „Zyskuj na okrągło”.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy