Biznes Handel

Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki, czyli smaki na lato

Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki, czyli smaki na lato
Słodycze już dawno przestały być utożsamiane ze słodkimi smakami. Coraz częściej sięgamy po artykuły niekojarzone wcześniej z tą

Data publikacji: 2018-06-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki, czyli smaki na lato
Kategoria: BIZNES Handel

Słodycze już dawno przestały być utożsamiane ze słodkimi smakami. Coraz częściej sięgamy po artykuły niekojarzone wcześniej z tą kategorią.

Rynek słodyczy jest jednym z najbardziej dynamicznych w branży FMCG. Klienci wciąż poszukują nowości i ciekawych doznań smakowych, czegoś, co ich zaskoczy, zaciekawi i sprawi, że sięgną po nieznany wcześniej produkt. Uwielbiają eksperymentować i chętnie wybierają to, co innowacyjne. Według badań Nielsena w ostatnim roku szczególnie upodobali sobie żelki, które nie tylko potrafią przybrać efektowne kształty, ale również zaskakiwać nieoczywistym  smakiem lub płynnym nadzieniem.

Producenci biorąc pod uwagę tę „modę”, starają się rozbudowywać swoje portfolio o asortyment odpowiadający oczekiwaniom konsumentów. W odpowiedzi na zyskujący na popularności „kwaśny” trend Perfetti Van Melle wprowadza pod marką Chupa Chups pierwsze mini żelki: Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki.

– Zdecydowaliśmy się na ten krok, m.in. po wnikliwej analizie rynku i preferencji kupujących, ale też po wcześniejszym sukcesie Chupa Chups Xplosion o smaku cherry i orange, czyli nadziewanych cukierków o kwaśnym nadzieniu, które od chwili wprowadzenia cieszą się dużą popularnością – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle. – Chcieliśmy zaoferować produkt dostarczający naszym konsumentom nie tylko ciekawych doznań smakowych ale i zabawy, zgodnie z ideą marki „Forever Fun”. Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki wyróżniają się wyjątkowo owocowym smakiem i kwaśną posypką. To kolejny etap wzbogacania naszej oferty o artykuły, dzięki którym można dzielić się i cieszyć się każdego dnia.

Specjalnie zostało zaprojektowane również opakowanie. Żółty kolor przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce, a użycie wyrazistych ikonografik dodatkowo wpisuje się w aktualne trendy. Dzięki zastosowaniu dużego logo łatwo zidentyfikować produkt na tle konkurencji. Format torebki to również odpowiedź na oczekiwania konsumenta, szukającego słodkości, którymi może dzielić się z bliskimi.

A to już wiesz?  Promotech KM zwiększa sprzedaż i zatrudnienie

– Bez względu na to czy mówimy o słodyczach kwaśnych czy słodkich nie zmienia się przekaz emocjonalny, jaki z nimi utożsamiamy. To dla kupujących coś, czym chcą podzielić się z innymi: rodzicami, dziećmi, przyjaciółmi, aby sprawić im przyjemność i podarować im  odrobinę czegoś pysznego, poprawiającego nastrój i wywołującego uśmiech zadowolenia. W ten sposób chętnie okazujemy sympatię i postrzegamy to jako drobny, ale serdeczny gest – dodaje Michał Bonecki.

Żelki Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki o smaku owocowym są dostępne w opakowaniach o gramaturze 90 g.

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki, czyli smaki na lato BIZNES, Handel - Słodycze już dawno przestały być utożsamiane ze słodkimi smakami. Coraz częściej sięgamy po artykuły niekojarzone wcześniej z tą kategorią.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy