Data publikacji: 2018-06-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cinema City dołącza do systemu sprzedaży biletów online w naEKRANIE.pl!
Kategoria: BIZNES Handel
Serwis naEKRANIE.pl w ostatnich tygodniach wdrożył innowacyjne rozwiązanie z zakresu sprzedaży biletów kinowych.
Serwis naEKRANIE.pl w ostatnich tygodniach wdrożył innowacyjne rozwiązanie z zakresu sprzedaży biletów kinowych. Użytkownicy portalu mogą kupić lub zarezerwować bilety bezpośrednio z poziomu repertuaru kinowego, newsów, artykułów czy też kart filmów w archiwum serwisu, który miesięcznie odwiedza ponad 2 mln użytkowników (wg Google Analytics). Wystarczy wybrać swoje miasto oraz godzinę planowanego seansu, a serwis sam zaproponuje dostępne kina i projekcje a następnie umożliwi zakup odpowiedniego biletu.
Dołączenie Cinema City do rewolucji w zakupie biletów online sprawia, że naEKRANIE.pl oferuje bilety do wszystkich największych kin w Polsce. Nowe rozwiązanie pozwala na sprawdzenie repertuaru w blisko dwustu miastach, a baza ta – jak zapewniają twórcy – będzie rosnąć.
– Celem nadrzędnym przyświecającym nam w rozwoju serwisu naEKRANIE.pl jest maksymalizacja pozytywnych odczuć i skracanie długości ścieżki jaką muszą pokonać nasi użytkownicy aby zrealizować swoje często spontaniczne zachcianki. Jedną z nich była możliwość kupna biletu do kina na film o jakim właśnie u nas przeczytali i na który zechcieli się wybrać. Do tej pory musieli opuścić nasz serwis, ponownie wyszukać tytułu, wybrać miasto, godzinę itp. To wszystko zabiera cenny czas. W tej chwili, po dołączeniu kolejnego dużego gracza, dajemy możliwość zakupu biletów do większości kin w Polsce. Planujemy w krótkim czasie dalszy rozwój i rozbudowę naszego systemu o kolejne kina i kolejne miasta – mówi Mateusz Górecki, prezes serwisu naEKRANIE.pl
Użytkownicy serwisu naEKRANIE.pl to fascynaci popkultury, grupa żywo zainteresowana premierami i nowościami ze świata filmu, seriali, gier czy książek. Biorąc pod uwagę, że serwis przyciąga stałych bywalców sal kinowych, trudno wątpić w potencjał tego unikatowego na polskim rynku rozwiązania.
– Idziemy z duchem czasu i wprowadzamy do naszych kin najnowocześniejsze rozwiązania, by widzowie mogli oglądać filmy w komfortowych warunkach i najnowszej technologii np. 4DX®, która oddziałuje na wszystkie zmysły, w IMAX®, gdzie akcja wciąga widza w sam środek filmu czy w salach VIP z nowoczesnymi i komfortowymi fotelami i kulinarną ofertą all inclusive. Teraz wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy chcą w jak najprostszy i najszybszy sposób kupić bilety. Bardzo się cieszymy, że możemy zaprosić czytelników portalu naEKRANIE.pl do naszych kin. Będą mogli skorzystać z szerokiego repertuaru Cinema City: od światowych blockbusterów poprzez polskie hity, filmy dokumentalne, kino artystyczne oraz popularne animacje dla dzieci – mówi Izabela Karolczyk – Szafrańska, Dyrektor Marketingu i PR w Cinema City Poland.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: