Biznes Handel

Criteo prezentuje perspektywy dla eCommerce na 2015 rok

Criteo prezentuje perspektywy dla eCommerce na 2015 rok
Większy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i formaty natywne będzie skutkować zwiększonym zwrotem z inwestycji w

Data publikacji: 2015-01-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Criteo prezentuje perspektywy dla eCommerce na 2015 rok
Kategoria: BIZNES Handel

Większy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i formaty natywne będzie skutkować zwiększonym zwrotem z inwestycji w reklamy

Criteo, firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, opublikowała raport 2015 eCommerce Industry Outlook, zwracając uwagę na kluczowe trendy, które będą miały szczególny wpływ na branżę w tym roku. Dzięki wnioskom z raportu, reklamodawcy mogą dostosować swoje strategie marketingowe i inwestycje do wciąż zmieniających się zachowań zakupowych klientów.

 

Kluczowe wnioski z raportu, opartego o dane pochodzące z miliardów transakcji online:

 

Zwiększenie możliwości cross-device – 58 proc. osób odpowiedzialnych za sprzedaż w branży retail i wśród agencji reklamowych wskazuje tę technologię, jako kluczową w marketingu w 2015 roku[1]
Gwałtowny wzrost reklam natywnych napędzanych przez programmatic buying
Tradycyjny, działający offline sprzedawcy w dużym stopniu skoncentrują się na strategiach reklamowych online, showrooming i webrooming będą miały coraz większy wpływ na sprzedaż
Duży nacisk położony będzie na ponowne angażowanie użytkowników wewnątrz aplikacji; 42 proc. agencji reklamowych i dyrektorów sprzedaży widzi angażowanie klientów jako główny cel strategii dotyczącej aplikacji mobilnych[2]

 

 „2015 rok w branży eCommerce będzie bardzo dynamiczny, zachowania zakupowe online wciąż gwałtownie ewoluują. Wzrost ilości czasu, który użytkownik spędza przed różnymi rodzajami ekranów oznacza, że marketerzy muszą działać bardziej kompleksowo” – powiedział Eric Eichmann, Prezes i COO w Criteo. „Reklamodawcy, którzy wyprzedzą resztę dzięki istotnym inwestycjom w rozwiązania takie jak targetowanie cross-device czy zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych strony i aplikacje, będą w stanie lepiej sprostać potrzebom klientów i generować sprzedaż”.

 

Raport Criteo 2015 eCommerce Industry Outlook  jest dostępny do pobrania na stronie:

http://www.criteo.com/resources/criteo-ecommerce-industry-outlook-2015/

Więcej informacji o firmie Criteo i stosowanej przez nią technologii znaleźć można na www.criteo.com.

A to już wiesz?  W listopadzie w Polsce upadały głównie firmy produkcyjne

 

[1] Criteo and Digiday Survey, Czerwiec 2014

[2] Criteo and Digiday Survey, Czerwiec 2014

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Criteo prezentuje perspektywy dla eCommerce na 2015 rok BIZNES, Handel - Większy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i formaty natywne będzie skutkować zwiększonym zwrotem z inwestycji w reklamy

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy