Ponad 54,7 mln zł przychodów osiągnął w 2017 r. białostocki Promotech – o 12,6 proc. więcej w stosunku do roku poprzedniego. W najbliższych latach spółka zakłada dalszy dynamiczny wzrost sprzedaży
"Arctic Power" – to nowa specjalistyczna butla gazowa, którą do swojej oferty wprowadził białostocki Barter SA. Produkt adresowany jest do firm, korzystających z wózków widłowych.
Polskie przedsiębiorstwa coraz częściej wegetują, bez perspektyw na wzrost marż.
Łapska spółka-córka białostockiego Promotechu notuje rekordowe wyniki finansowe - po pierwszym kwartale 2018 przychody wyniosły ponad 4 mln zł. – o 18 proc. ponad zakładany plan. Równie ambitne są cele na koniec tego roku �
Promotech rozpoczyna targową ekspansję. W październiku spółka prezentowała swoje narzędzia i automaty spawalnicze w Moskwie, Hanowerze i w Sosnowcu.
O 11 proc. wzrosła w 2019 roku liczba przeterminowanych zagranicznych wierzytelności, którą polscy eksporterzy skierowali do windykacji w Atradius Collections.
W Polsce restauracje sushi długo czekały na aprobatę konsumentów. Egzotyczna kuchnia musiała bowiem walczyć o popularność z tradycyjnymi upodobaniami Polaków.
W środę 21 maja w Villi Foksal, odbyła się konferencja prasowa firmy Podravka.
Należąca do spółki Barter SA, Grupa Nawozowa Piast rozszerza asortyment opakowań swoich produktów i zmienia ich szatę graficzną. Zmiany mają na celu dotarcie do mniejszych gospodarstw rolnych, a także do ogrodników i działk
Niewypłacalności polskich firm