Data publikacji: 2018-02-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekspansja Super Prezentów w nowych barwach
Kategoria: BIZNES Handel
Kolejny dobry rok spółka Super Prezenty zamyka wzrostem sprzedaży o ponad 50% i finalizuje proces rebrandingu
Zmiana logotypu i nowa identyfikacja wizualna towarzyszyły konsekwentnemu zwiększaniu oferty i sieci sprzedaży kart podarunkowych oraz nawiązaniu umów z nowymi partnerami.
Piąty rok działalności na polskim rynku spółka Super Prezenty postanowiła uświetnić zmianą logotypu oraz identyfikacji wizualnej.
– Nasze prezenty to emocje i przeżycia, które zostają na zawsze. Nieustannie dbamy o to, aby ich wybór był jak najszerszy, aktualny i zgodny z najnowszymi oczekiwaniami klientów – mówi Wojciech Stefańczyk, country manager firmy Super Prezenty. – Pomagamy obdarowywać najbliższych niezwykłymi podarunkami. Chcemy jednoznacznie kojarzyć się z radością dawania i otrzymywania prezentów, dlatego odświeżyliśmy zarówno logotyp, jak i całą identyfikację wizualną.
Pod znakiem szczęścia
Słoń, który znajduje się w logotypie spółki, zyskał nowy kolor i świeży, otwarty design, który zastąpił wcześniejszy zamknięty – kwadratowe logo spółki. Słoń ma uniesioną trąbę – sygnał, że prezenty spod jego znaku na pewno przyniosą szczęście. Nowy kolor zostały wybrany specjalnie dla firmy w Polsce, na innych rynkach słoń jest pomarańczowy. Oprócz logotypu firma ma nowe kolory i elementy graficzne w identyfikacji wizualnej.
– Nasze logo jest bardziej czytelne, a kolor, choć zbliżony do poprzedniego i będący pomostem do naszej poprzedniej identyfikacji, stał się wyrazisty – mówi Wojciech Stefańczyk.
Materiały po rebrandingu będą sukcesywnie zastępować stosowaną dotychczas identyfikację.
Przeżycia podbijają Europę
Rebranding Super Prezentów ma jeszcze mocniej podkreślić związek z grupą Gera Dovana. Ta wywodząca się z Litwy firma jest jednym z pierwszych i największych dostawców kart podarunkowych w Europie. Rozpoczęła działalność w 2007 roku i od tamtej pory dynamicznie rozwija aktywność w Europie.
W Polsce od 2012 roku zbudowała ofertę liczącą blisko 2000 propozycji i rozległą sieć dystrybucji obejmującą własny sklep w Warszawie, 7 centrów handlowych w całej Polsce, 40 salonów Empik, 365 sklepów Tesco, 250 sklepów Carrefour oraz 1075 salonów prasowych Kolporter. Rok 2017 spółka zamknęła wzrostem sprzedaży o ponad 50%.
Unifikacja identyfikacji wizualnej Super Prezentów to także odpowiedź na zwiększającą się mobilność konsumentów, którzy podróżują zawodowo lub turystycznie. Wspólne logo ma ułatwić międzynarodową rozpoznawalność firmy. Prezenty spod znaku słonia dostarczą niesamowitych przeżyć i pozytywnych emocji niezależnie od tego, gdzie zostaną kupione.
Nowe barwy, nowe sukcesy
W 2017 roku do najważniejszych wydarzeń w rozwoju firmy należą otwarcie stoiska w Łodzi w galerii Pasaż Łódzki oraz w najbardziej prestiżowej lokalizacji w Starym Browarze w Poznaniu, podpisanie kolejnej umowy z Empikiem oraz nawiązanie współpracy i podpisanie umowy z siecią Carrefour Polska. W sklepach tej sieci pojawiły się specjalnie zaprojektowane ekspozytory prezentujące wyselekcjonowaną ofertę kart podarunkowych. Do końca 2017 roku trafiły do wszystkich hipermarketów w Warszawie, a docelowo do 250 sklepów w całej Polsce.
O Super Prezentach
Super Prezenty oferują ok. 2000 atrakcji dostępnych na terenie całej Polski od blisko 500 partnerów. Od 2012 roku firma zbudowała rozległą sieć dystrybucji obejmującą własny sklep w Warszawie, 7 centrów handlowych w całej Polsce, 40 salonów Empik, 365 sklepów Tesco, 250 sklepów Carrefour oraz 1075 salonów prasowych Kolporter.
Internetowy kanał dystrybucji voucherów należy do najbardziej innowacyjnych na polskim rynku. Umożliwia klientom zakup vouchera i zarządzanie nim, błyskawiczne płatności internetowe oraz natychmiastową wysyłkę e-kuponów na e-mail.
Super Prezenty są częścią międzynarodowej grupy Gera Dovana, jednego z pierwszych i największych dostawców voucherów podarunkowych w Europie.
Firmowe motto brzmi: „ważne jest to, co przeżyjesz, a nie to, co masz”.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: