Biznes Handel

Europa Centralna na fali wzrostów

Europa Centralna na fali wzrostów
W pierwszej połowie 2017 roku Centrum Handlowe Europa Centralna zanotowało wzrost odwiedzalności na poziomie

Data publikacji: 2017-08-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Europa Centralna na fali wzrostów
Kategoria: BIZNES Handel

W pierwszej połowie 2017 roku Centrum Handlowe Europa Centralna zanotowało wzrost odwiedzalności na poziomie 15,46%

Zarządca Europy Centralnej informuje, że w I półroczu centrum notuje wzrosty w obszarze odwiedzalności i obrotów. Od stycznia do czerwca liczba klientów wzrosła o 15,46%. Co równie ważne, rosną także obroty najemców. W analizowanym okresie zwiększyły się one o niemal 13%. –  Obserwowane wzrosty to efekt konsekwentnie realizowanej strategii Europy Centralnej, której jednymi z kluczowych elementów są koncentracja we wspieraniu najemców oraz organizacja akcji prosprzedażowych. Istotnym wyzwaniem dla nas są także działania skupiające się na stałym poprawianiu naszej oferty handlowej i dostępności centrum dla klientów z różnej części regionu – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektor Europy Centralnej.

W minionych miesiącach w przestrzeni centrum pojawił się nowy najemca Sizeer, powiększył się również salon Diverse. Od 21 lipca w Europie Centralnej funkcjonuje także nowa marka NeoNail.

Dbając o komfort klientów, Europa Centralna od 1 lipca rozpoczęła współpracę z największym na Śląsku organizatorem komunikacji publicznej – KZK GOP. Wraz z początkiem III kwartału do Centrum dojeżdża klimatyzowany autobus linii 232, który jest skomunikowany z innymi autobusami z Gliwic, Zabrza, Knurowa i okolicznych miejscowości. W ten sposób zarządca centrum ułatwia dojazd klientom, a także osobom zatrudnionym w centrum, które mogą dotrzeć na Pszczyńską 315 w Gliwicach na jednym bilecie miesięcznym czy sieciowym – bez konieczności ponoszenia dodatkowej opłaty za przejazd. Autobus dojeżdżający do Europy Centralnej przystosowany jest także do transportu wózków dziecięcych oraz pojazdów osób niepełnosprawnych.

Europa Centralna w Gliwicach stanowi unikatowe połączenie parku handlowego i galerii. Cały obiekt to 67 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej oraz 2 300 miejsc parkingowych, z którego chętnie korzystają mieszkańcy Aglomeracji Śląskiej i Opolszczyzny oraz turyści odwiedzający obiekt z racji bliskości autostrad A1 i A4.

A to już wiesz?  ARC Rynek i Opinia: Programy lojalnościowe zyskują w małych miastach i na wsiach

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Europa Centralna na fali wzrostów BIZNES, Handel - W pierwszej połowie 2017 roku Centrum Handlowe Europa Centralna zanotowało wzrost odwiedzalności na poziomie 15,46%

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy