Biznes Handel

Europa Centralna z nowym najemcą. Sklep otworzyła znana marka

Europa Centralna z nowym najemcą. Sklep otworzyła znana marka
Centrum Handlowe Europa Centralna kontynuuje zwiększanie powierzchni handlowej. Do grona najemców gliwickiego obiektu dołączyła znana marka. Swój sklep otworzyła Vistula. Salon zajął przestrzeń handlową o powierzchni ponad 140

Data publikacji: 2019-03-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Europa Centralna z nowym najemcą. Sklep otworzyła znana marka
Kategoria: BIZNES Handel

Centrum Handlowe Europa Centralna kontynuuje zwiększanie powierzchni handlowej. Do grona najemców gliwickiego obiektu dołączyła znana marka. Swój sklep otworzyła Vistula. Salon zajął przestrzeń handlową o powierzchni ponad 140 mkw.

Nowy salon Vistula w Centrum Handlowym Europa Centralna poszerzył ofertę gliwickiego centrum handlowego skierowaną do panów. Znajdziemy w nim duży wybór eleganckiej odzieży męskiej, między innymi garniturów, płaszczy oraz spodni. Szeroką część asortymentu stanową także propozycje casualowe: dzianinowe swetry, bawełniane bluzy czy t-shirty. Produkty marki cechuje świeże spojrzenie na modę męską i dopracowanie najdrobniejszych detali. Marka należy do Vistula Retail Group, jednej z czołowych spółekw branży fashion i biżuteryjnej w Polsce. 

– Odpowiadając na oczekiwania klientów, otwieramy nasze salony w najlepszychlokalizacjach. – mówi Marta Oblizajek-Zielińska, PR Manager Vistula. – Centrum Handlowe Europa Centralna w Gliwach było dla nas oczywistym wyborem. Współpraca daje nam szansę na dotarcie do większej grupy odbiorców. Jesteśmy przekonani, że klienci tego centrum pokochają nasz styl. – dodaje.

 

Salon Vistula znajduje się tuż obok sklepów Apart oraz Solar i w sąsiedztwie nowo powstającego sklepu  marki Wólczanka, również należącej do grupy Vistula Retail Group. To kolejna nowość w ofercie Europy Centralnej.
W ostatnim czasie swoje sklepy w gliwickim centrum handlowym otworzyły sieci: Action, Pepco czy 50 Style. Obiekt uruchomił także salę zabaw „Figle Migle” z atrakcjami dla dzieci i udogodnieniami dla rodziców.

 

– Cały czas przyciągamy nowe marki i nie zwalniamy z powiększaniem grona najemców. – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektor Centrum Handlowego Europa Centralna. – To pokazuje rosnący potencjał naszego obiektu. Staramy się maksymalizować korzyści i udogodnienia towarzyszące zakupom w Europie Centralnej i z satysfakcją obserwujemy, iż nasi Klienci to doceniają.

A to już wiesz?  Gotowali dla dzieci

 

Europa Centralna w Gliwicach to unikatowe połączenie parku handlowego i galerii. Cały obiekt to 67 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej oraz 2 300 miejsc parkingowych. Z obiektu chętnie korzystają mieszkańcy Aglomeracji Śląskiej, Opolszczyzny oraz turyści odwiedzający obiekt z racji bliskości autostrad A1 i A4. W ciągu 30 minut centrum osiągalne jest przez 1,85 mln mieszkańców, a w ciągu 1 godziny przez 5 mln mieszkańców.

 

Obiektem zarządza firma Apsys – wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

 

***

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała
w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ok. 1 100 000 mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC, Europa Property oraz CiJ w dziedzinach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.

 

Kontakt dla mediów:

Mateusz Nawrocki

Neon Shake

GSM + 48 690 003 245

[email protected]

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Europa Centralna z nowym najemcą. Sklep otworzyła znana marka BIZNES, Handel - Centrum Handlowe Europa Centralna kontynuuje zwiększanie powierzchni handlowej. Do grona najemców gliwickiego obiektu dołączyła znana marka. Swój sklep otworzyła Vistula. Salon zajął przestrzeń handlową o powierzchni ponad 140 mkw.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy