Data publikacji: 2014-10-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EVELINE COSMETICS liderem rynku produktów antycellulitowych !
Kategoria: BIZNES Gospodarka
Niemal co trzecia Polka kupując balsam antycellulitowy w okresie od lipca 2013 do czerwca 2014 sięgnęła po jeden z produktów z serii SLIM Extreme marki Eveline Cosmetics.
Udział rynkowy Eveline Cosmetics wyniósł 28%, co jest najlepszym wynikiem wśród firm kosmetycznych. Ranking sporządzono w oparciu o jedno z najbardziej wszechstronnych badań rynkowych w Polsce przeprowadzone przez firmę badawczą Nielsen.
Seria SLIM Extreme to od lat lider rynkowy w kategorii. W skład serii wchodzą olejki i balsamy do ciała, balsamy z peelingiem pod prysznic oraz peelingi. To innowacyjna seria do wyszczuplania oraz modelowania sylwetki m.in. z kwasem hialuronowym, kofeiną, mikrokryształami diamentu i wyciągami roślinnymi m.in. z alg, miłorzębu, bluszczu czy wąkroty azjatyckiej. To produkty wyszczuplające łączące skuteczność naturalnych składników i nowoczesnych technologii. Zawierają składniki, które skutecznie wspomagają odchudzanie, modelują ciało i jednocześnie dbają o zachowanie sprężystości skóry.
Klientki zadowolone z udanego zakupu ponownie wybierają kosmetyki z tej samej linii wiedząc, że SLIM EXTREME nie zawiedzie ich oczekiwań – mówi Karina Kozerska, Dyrektor Marketingu Eveline Cosmetics.
Wszystkie preparaty zostały przetestowane na grupie kobiet w różnym wieku, a ich skuteczność i bezpieczeństwo udowodnione zostały w testach dermatologicznych. Seria otrzymała wiele wyróżnień i nagród, w tym nagrody przyznawane przez konsumentki doceniające efekty jakie przynoszą balsamy, olejki czy peelingi z tej linii.
Seria SLIM EXTREME doskonale przyjmuje się na wszystkich rynkach, na których obecna jest firma Eveline Cosmetics. Jest to w tej chwili 76 krajów świata. Linia spotyka się z entuzjastycznym przyjęciem w Europie Środkowo-Wschodniej Ameryce Północnej oraz w Azji i na Dalekim Wschodzie.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: