Biznes Handel

Galeria Katowicka – dobry klimat dla najemców

Galeria Katowicka – dobry klimat dla najemców
W ciągu ostatniego półrocza prawie 40 najemców Galerii Katowickiej zdecydowało się na przedłużenie umów najmu na kolejne lata. Część z nich poszerza także ofertę, decydując się na powiększenie lokali, inni poddają swoje salony

Data publikacji: 2018-08-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Katowicka – dobry klimat dla najemców
Kategoria: BIZNES Handel

W ciągu ostatniego półrocza prawie 40 najemców Galerii Katowickiej zdecydowało się na przedłużenie umów najmu na kolejne lata. Część z nich poszerza także ofertę, decydując się na powiększenie lokali, inni poddają swoje salony remodelingowi.

W ciągu ostatniego półrocza prawie 40 najemców Galerii Katowickiej zdecydowało się na przedłużenie umów najmu na kolejne lata. Część z nich poszerza także ofertę, decydując się na powiększenie lokali, inni poddają swoje salony remodelingowi. Dla centrum handlowego funkcjonującego na rynku już od 5 lat to potwierdzenie, że tworzy warunki sprzyjające rozwojowi i generowaniu zysków przez najemców.

Najemcy, decydujący się na pozostanie na dłużej w Galerii Katowickiej, reprezentują różne branże, od drogerii (Hebe, Superpharm), salonów obuwniczych (Deichmann, Venezia, CCC, Foot Locker), po odzież i bieliznę (Etam, Ochnik, Felina, Solar), biżuterię (Apart, Pandora) czy usługi (Play, T-mobile, Foto Joker, Vision Express).

– Footfall oraz obroty najemców Galerii Katowickiej z roku na rok wykazują tendencję wzrostową. Dodatkowo, w bieżącym roku, mamy do czynienia z regularną, utrzymującą się na bardzo wysokim poziomie odwiedzialnością w obiekcie, której towarzyszą stale rosnące obroty. Z pewnością jest to jedna z głównych przyczyn, dla których najemcy decydują się pozostać z nami na dłużej. Dodatkowym atutem naszego centrum handlowego jest jego położenie oraz przyciągająca klientów atrakcyjna oferta pozahandlowa, na którą składają się m.in. eventy i wydarzenia specjalne charakterystyczne dla naszego obiektu – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Podążanie, a nawet wyprzedzanie trendów rynkowych, proponowanie nietypowych i nowatorskich na rynku retail rozwiązań i aktywności, takich jak  wielozadaniowa aplikacja Navishopper, Projekt Wyższy Poziom, akcja PopKoolTour czy śląska wersja popularnego święta zakupowego Black Friday, budują wysoką odwiedzalność i zainteresowanie klientów. To, w połączeniu z zapleczem infrastrukturalnym oraz mocnym wsparciem marketingowym, pozwala zaoferować partnerom biznesowym Galerii Katowickiej dogodne warunki najmu w nowoczesnym, tętniącym życiem otoczeniu.

A to już wiesz?  Innowacje i wydajność kształtują wartość rynku AGD

Najemcy, oprócz podejmowania decyzji o przedłużeniu umów, decydują się także na powiększenie powierzchni handlowej i zmianę lokalizacji (np. Sizeer z 111 m kw na 229 m kw) czy remodeling (np. salon Pandora, KFC czy Sushi Do).

– Rekomercjalizacja, podejmowanie przez obecnych najemców decyzji o przedłużeniu umów najmu i związane z tym zmiany w lokalach, są dla centrum handlowego równie ważne, jak poszerzanie tenant-mixu i wprowadzanie nowych marek. Potwierdzają, że pomysł zarządcy Galerii Katowickiej na jej funkcjonowanie jest spójny z oczekiwaniami najemców, którzy właśnie tu chcą budować swój sukces ekonomiczny – dodaje Agnieszka Wójcik – Schabowicz, Associate Leasing Director Apsys Polska, odpowiedzialna za komercjalizację Galerii Katowickiej.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Galeria Katowicka - dobry klimat dla najemców BIZNES, Handel - W ciągu ostatniego półrocza prawie 40 najemców Galerii Katowickiej zdecydowało się na przedłużenie umów najmu na kolejne lata. Część z nich poszerza także ofertę, decydując się na powiększenie lokali, inni poddają swoje salony remodelingowi.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy