Promowanie lokalnych kontrahentów, przejrzysta polityka cenowa, realne marże – to tylko niektóre z propozycji na przywracanie do życia polskiej gospodarki.
Przedsiębiorcy branży kosmetycznej już od dłuższego czasu przygotowują się i wdrażają w swoich firmach zmiany, które pomogą we wdrażaniu w Polsce gospodarki o obiegu zamkniętym.
Promostal z Czarnej Białostockiej kończy inwestycję w szwedzkim centrum danych jednego z największych portali społecznościowych. I prowadzi kolejne projekty na rynku skandynawskim.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska z Piątnicy należy do grona najmocniejszych polskich marek – wynika z corocznego rankingu przygotowywanego przez redakcję „Rzeczpospolitej”.
ALLIANZ RESEARCH i EULER HERMES
Decyzją Sądu Apelacyjnego FoodCare musi zapłacić Dariuszowi Tiger Michalczewskiemu ponad 15 milionów zł! A to jeszcze nie koniec rozliczeń finansowych.
Grant Thornton – jedna z wiodących organizacji audytorsko-doradczych oraz Euler Hermes – światowy lider w ubezpieczeniu należności, przygotowały raport prezentujący ocenę perspektyw polskiej gospodarki przez dyrektorów fina
Obrusy z nowej kolekcji Magic, nowe wzory pościeli satynowej, kolorowe tekstylia domowe plus całe mnóstwo okolicznościowych ozdób – takie są świąteczne propozycje Sweet Home, marki należącej do Andropol SA.
Maciej Buś, założyciel i prezes Fundacji Forum Call Center, w wywiadzie udzielonym Biuletynowi Kulisy Obsługi Klienta prezentuje swój pogląd na temat dotychczasowych kierunków rozwoju i perspektyw tej branży w naszym kraju.
ID Logistics, wiodący dostawca usług logistycznych specjalizujący się w logistyce kontraktowej, podsumował wyniki finansowe za 2017 rok. Grupa odnotowała wzrost przychodów o 24,2 proc. do poziomu 1,329 mld EUR.