W marcu oferta Domu Mody Klif poszerzy się o kolejny luksusowy butik. Salon Gratson z pewnością podbije serca entuzjastów światowej mody. Dostępne w nim będą kolekcje francuskich marek See by Chloe i MM6 oraz włoskiej marki Frankie Morello.
Gwarancja mody na najwyższym poziomie
Kolekcje sygnowane See by Chloe są dziewczęce, kokieteryjne, swobodne i pełne życia. Dyrektorem artystycznym marki jest Clare Waight Keller, absolwentka prestiżowego Royal College of Art. Sama artystka mówi: ?Chciałabym, aby ludzie nosząc moje ubrania się uśmiechali?. To trudne wyzwanie, ale Clare jest w stanie mu sprostać. Ubrania jej projektu charakteryzuje elegancja i świeżość. W kolekcjach królują subtelne materiały, oryginalne, kolorowe wzory i kobiece fasony łączone ze skórzanymi akcesoriami, prostymi płaszczami i miękkimi swetrami, tworzące eklektyczną całość. Hitem sprzedażowym marki stała się stworzona 13 lat temu kolekcja jeansów i t-shirtów. Projekty sygnowane See by Chloe brylują w każdym sezonie będąc synonimem oryginalności i najlepszego stylu.
Był Nowy Jork, Paryż, teraz czas na Warszawę!
Marka MM6 to szyfr, pod którym kryje się jedna z linii kultowego domu mody Maison Martin Margiela, która zyskuje coraz większą niezależność. Dzięki artyzmowi i kreatywności belgijskiego projektanta, marka zrewolucjonizowała współczesną modę. To w atelier MM6 stare ubrania zyskiwały nowe życie – były rewitalizowane za pomocą białej farby i prezentowane na wybiegu. To również tu kamizelki powstawały z rękawiczek, a suknie wieczorowe z pokrowców na siedzenia samochodowe. Synonimem marki jest unikalny koncept minimalistycznych rzeczy, idealnych do noszenia na co dzień, wyróżniających się wyjątkową, wielofunkcyjną formą i jakością. Na Klientki Domu Mody Klif czeka kolekcja Ready to Wear oraz stylowe akcesoria.
Viva Italia
Frankie Morello to projekt duetu włoskich projektantów – Maurizo Modica i Pierfrancesco Gigliotti. Cechą charakterystyczną marki jest połączenie fascynacji sztuką współczesną z motywami znanymi z pop kultury. Znakiem rozpoznawczym Frankie Morello są innowacyjne materiały i fasony, poczucie humoru oraz wygoda. Sami projektanci podkreślają: ?Chcieliśmy stworzyć ubrania, w których sami chcielibyśmy chodzić ? wygodne, wielofunkcyjne, ale luksusowe.? W butiku oprócz propozycji modowych dla pań dostępna będzie również męska kolekcja Maurizo Modica skierowana do nowoczesnych mężczyzn, którzy nie boją się eksperymentów.
Zapraszamy po modowe inspiracje na wiosenno-letni sezon do nowo otwartego butiku Gratson, który znajduje się na parterze Domu Mody Klif!
***
Dom Mody Klif to uznana i prestiżowa galeria handlowa, w której na powierzchni 18 000 mkw. mieszczą się luksusowe butiki, takich marek jak: Baldinini, Bohoboco, COS, Guess, iBlues, Marina Rinaldi, Marella MaxMara, Marlboro Classics, Lacoste, Lidia Kalita, Liu Jo, Napapijri, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Stefanel, Tru Trussardi. Na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 sklepów, w tym: Delikatesy Alma, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe. W piątej i szóstej edycji projektu SUPERBRANDS marka Klif została uznana za jedną z najsilniejszych polskich marek i zdobyła tytuły Superbrands Polska! Dom Mody Klif Warszawa i Klif Gdynia są jedynymi polskimi centrami handlowymi, które dwukrotnie otrzymały to wyróżnienie. W kategorii ?Project of the Year? Dom Mody Klif zdobył nagrodę CEE Retail Real Estate Awards 2012.
Właścicielem Domu Mody Klif jest Paige Investments, natomiast Zarządcą BNP Paribas Real Estate.