Mazowieckie Wiadomości branżowe

Gratson ? nowy butik w Domu Mody Klif

W marcu oferta Domu Mody Klif poszerzy się o kolejny luksusowy butik. Salon Gratson z pewnością podbije serca entuzjastów światowej mody. Dostępne w nim będą kolekcje francuskich marek See by Chloe i MM6 oraz włoskiej marki Frankie Morello.Gwarancja mody na najwyższym poziomieKolekcje sygnowane See by Chloe są dziewczęce, kokieteryjne, swobodne i pełne życia. Dyrektorem artystycznym marki jest Clare Waight Keller, absolwentka prestiżowego Royal College of Art. Sama artystka mówi: „Chciałabym, aby ludzie nosząc moje ubrania  się uśmiechali”. To trudne wyzwanie, ale Clare jest w stanie mu sprostać. Ubrania jej projektu charakteryzuje elegancja i świeżość. W kolekcjach królują subtelne materiały, oryginalne, kolorowe wzory i kobiece fasony łączone ze skórzanymi akcesoriami, prostymi płaszczami i miękkimi swetrami, tworzące eklektyczną całość. Hitem sprzedażowym marki stała się stworzona 13 lat temu kolekcja jeansów i t-shirtów. Projekty sygnowane See by Chloe brylują w każdym sezonie będąc synonimem oryginalności i najlepszego stylu.Był Nowy Jork, Paryż, teraz czas na Warszawę!Marka MM6 to szyfr, pod

W marcu oferta Domu Mody Klif poszerzy się o kolejny luksusowy butik. Salon Gratson z pewnością podbije serca entuzjastów światowej mody. Dostępne w nim będą kolekcje francuskich marek See by Chloe i MM6 oraz włoskiej marki Frankie Morello.

Gwarancja mody na najwyższym poziomie

Kolekcje sygnowane See by Chloe są dziewczęce, kokieteryjne, swobodne i pełne życia. Dyrektorem artystycznym marki jest Clare Waight Keller, absolwentka prestiżowego Royal College of Art. Sama artystka mówi: ?Chciałabym, aby ludzie nosząc moje ubrania  się uśmiechali?. To trudne wyzwanie, ale Clare jest w stanie mu sprostać. Ubrania jej projektu charakteryzuje elegancja i świeżość. W kolekcjach królują subtelne materiały, oryginalne, kolorowe wzory i kobiece fasony łączone ze skórzanymi akcesoriami, prostymi płaszczami i miękkimi swetrami, tworzące eklektyczną całość. Hitem sprzedażowym marki stała się stworzona 13 lat temu kolekcja jeansów i t-shirtów. Projekty sygnowane See by Chloe brylują w każdym sezonie będąc synonimem oryginalności i najlepszego stylu.

Był Nowy Jork, Paryż, teraz czas na Warszawę!

Marka MM6 to szyfr, pod którym kryje się jedna z linii kultowego domu mody Maison Martin Margiela, która zyskuje coraz większą niezależność. Dzięki artyzmowi i kreatywności belgijskiego projektanta, marka zrewolucjonizowała współczesną modę. To w atelier MM6 stare ubrania zyskiwały nowe życie – były rewitalizowane za pomocą białej farby i prezentowane na wybiegu. To również tu kamizelki powstawały z rękawiczek, a suknie wieczorowe z pokrowców na siedzenia samochodowe. Synonimem marki jest unikalny koncept minimalistycznych rzeczy, idealnych do noszenia na co dzień, wyróżniających się wyjątkową, wielofunkcyjną formą i jakością. Na Klientki Domu Mody Klif czeka kolekcja Ready to Wear oraz stylowe akcesoria.

Viva Italia

Frankie Morello to projekt duetu włoskich projektantów – Maurizo Modica i Pierfrancesco Gigliotti. Cechą charakterystyczną marki jest połączenie fascynacji sztuką współczesną z motywami znanymi z pop kultury. Znakiem rozpoznawczym Frankie Morello są innowacyjne materiały i fasony, poczucie humoru oraz wygoda. Sami projektanci podkreślają: ?Chcieliśmy stworzyć ubrania, w których sami chcielibyśmy chodzić ? wygodne, wielofunkcyjne, ale luksusowe.? W butiku oprócz propozycji modowych dla pań dostępna będzie również męska kolekcja Maurizo Modica skierowana do nowoczesnych mężczyzn, którzy nie boją się eksperymentów.

A to już wiesz?  Zwolnij na Oruni. Studencie wizje rewitalizacji dzielnicy

Zapraszamy po modowe inspiracje na wiosenno-letni sezon do nowo otwartego butiku Gratson, który znajduje się na parterze Domu Mody Klif!

***

Dom Mody Klif to uznana i prestiżowa galeria handlowa, w której na powierzchni 18 000 mkw. mieszczą się luksusowe butiki, takich marek jak: Baldinini, Bohoboco, COS, Guess, iBlues, Marina Rinaldi, Marella MaxMara, Marlboro Classics, Lacoste, Lidia Kalita, Liu Jo, Napapijri, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Stefanel, Tru Trussardi. Na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 sklepów, w tym: Delikatesy Alma, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe. W piątej i szóstej edycji projektu SUPERBRANDS marka Klif została uznana za jedną z najsilniejszych polskich marek i zdobyła tytuły Superbrands Polska! Dom Mody Klif Warszawa i Klif Gdynia są jedynymi polskimi centrami handlowymi, które dwukrotnie otrzymały to wyróżnienie. W kategorii ?Project of the Year? Dom Mody Klif zdobył nagrodę CEE Retail Real Estate Awards 2012.

Właścicielem Domu Mody Klif jest Paige Investments, natomiast Zarządcą BNP Paribas Real Estate.

 

Źródło BNP Paribas Real Estate. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy