Data publikacji: 2014-10-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grodno już powyżej planów: 42. punkt sprzedaży uruchomiony w Kielcach
Kategoria: BIZNES Gospodarka
Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, uruchomiła nowy punkty sprzedaży w Kielcach. To już szósty punkt sprzedaży otwarty w bieżącym roku.
Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych
w Polsce, uruchomiła nowy punkty sprzedaży w Kielcach. To już szósty punkt sprzedaży otwarty
w bieżącym roku. W planach na bieżący rok obrotowy zakładano otwarcie pięciu nowych placówek. Aktualnie Grodno posiada 42 punkty sprzedaży.
– Rozwój sieci sprzedaży to jeden z filarów naszej strategii. Dlatego cieszy nas pozyskanie kolejnego atrakcyjnego punktu sprzedaży w perspektywicznym regionie Polski. Plan otwarcia pięciu punktów w roku okazał się konserwatywny, dlatego realizacja powyżej planu potwierdza strategię spółki i pokazuje nasze kompetencje w rozwijaniu firmy – podsumował Andrzej Jurczak, prezes Grodna SA.
Zgodnie ze strategią spółka planowała rozwój sieci sprzedaży o 10 punktów w latach 2014-2016. W bieżącym roku obrotowym zakładano otwarcie pięciu punktów, zaś kolejne pięć ma być uruchomione w roku obrotowym 2015/2016.
– Rynek sprzyja rozwojowi sieci i dlatego chcemy wykorzystać dobry moment biznesowy do ekspansji
w Polsce. Efekty tych działań powinny być widoczne w wynikach firmy w kolejnych latach, podkreślił Prezes Jurczak.
Giełdowa spółka posiada obecnie 42 punkty sprzedaży zlokalizowane w kluczowych polskich miastach m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu. Najintensywniej Grodno działa w województwie mazowieckim, gdzie od wielu lat jest liderem z 18 punktami dystrybucyjnymi. Punkty sprzedaży zaopatrywane są z nowoczesnego centrum magazynowego zlokalizowanego w Małopolu pod Warszawą.
Dodatkowe informacje o spółce Grodno SA:
Grodno SA to jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, oferujący ponad 130 tys. towarów krajowych i międzynarodowych producentów oraz produkty pod marką własną Luno. W ramach wartości dodanej dla klientów, spółka świadczy specjalistyczne usługi doradztwa i audytów energetycznych i oświetleniowych oraz usługi z obszaru projektów fotowoltaicznych. Klientami spółki są firmy zajmujące się instalacją elektryczną, przemysł (służby utrzymania ruchu, firmy z branży przemysłowej), dystrybucją (hurtownie i sklepy), obiekty wielkopowierzchniowe (magazyny, sieci handlowe, biurowce, hotele), jak i klienci detaliczni.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: