Biznes Handel

Grupa Inditex otwiera kolejny salon w Magnolia Park

Grupa Inditex otwiera kolejny salon w Magnolia Park
Po dwukrotnym powiększeniu Oysho, hiszpańska Grupa Inditex znów inwestuje w Magnolia Park we Wrocławiu. W największej galerii handlowej w regionie działa już Zara

Data publikacji: 2018-08-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Inditex otwiera kolejny salon w Magnolia Park
Kategoria: BIZNES Handel

Po dwukrotnym powiększeniu Oysho, hiszpańska Grupa Inditex znów inwestuje w Magnolia Park we Wrocławiu. W największej galerii handlowej w regionie działa już Zara Home.

Grupa Inditex otworzyła właśnie salon firmowy Zara Home w Magnolia Park we Wrocławiu. Sklep zajmuje powierzchnię 440 mkw., co czyni go jednym z największych salonów tej marki w całym województwie dolnośląskim. Salon znajduje się na poziomie 0, tuż obok Zary, która właśnie przechodzi rozbudowę i docelowo powiększy się o tysiąc metrów kwadratowych.

 

– Po dwukrotnym powiększeniu Oysho w pierwszym kwartale tego roku Grupa Inditex znów zdecydowała się rozwinąć działalność w największej galerii handlowej w naszym regionie. Wraz z otwarciem Zara Home nasza oferta sklepów z wyposażeniem domów powiększyła się o bardzo uznaną markę. Udana współpraca z Inditex pozwala nam twierdzić, że Magnolia Park to jedno z najlepszych miejsc do lokowania biznesu we Wrocławiu, a nawet na całym Dolnym Śląsku – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

 

Oferta nowego salonu obejmuje m.in. tekstylia sypialniane, kuchenne i łazienkowe, zastawy stołowe, sztućce, naczynia i typowe artykuły dekoracyjne, a także efektowne stroje domowe
i plażowe. Salon został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem marki. Dostępna jest w nim wyłącznie nowa kolekcja produktów.

 

Hiszpańska Grupa Inditex ma ponad 7,5 tys. sklepów w ponad 90 krajach. We Wrocławiu klienci Magnolia Park mają do dyspozycji salony: Pull & Bear, Bershka, Oysho, Stradivarius i Zara. Teraz do tych marek dołącza Zara Home.

 

Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

A to już wiesz?  Coraz mniej nietrzeźwych kierowców na polskich drogach

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store czy Superdry. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu, największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team i centrum Jatomi Fitness. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort, Zara Home i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki.

Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent.

A to już wiesz?  19,5 pkt. wyniósł styczniowy wskaźnik koniunktury wśród tradycyjnych detalistów

Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

 

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Grupa Inditex otwiera kolejny salon w Magnolia Park BIZNES, Handel - Po dwukrotnym powiększeniu Oysho, hiszpańska Grupa Inditex znów inwestuje w Magnolia Park we Wrocławiu. W największej galerii handlowej w regionie działa już Zara Home.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy