Sklepy

Guillaume de Colonges nt strategii średnioterminowej Carrefour…

Guillaume de Colonges nt strategii średnioterminowej Carrefour…
Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska dla Wiadomości

Data publikacji: 31.05.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Guillaume de Colonges nt strategii średnioterminowej Carrefour…
Kategoria: Sklepy

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska dla Wiadomości Handlowych

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska dla Wiadomości Handlowych

Strategia średnioterminowa dla polskiego rynku, to strategia zrównoważona oparta na kilku ważnych elementach – inwestycjach w ludzi, w klientów i w aktywa. Niezwykle ważne są dla nas inwestycje w zasoby ludzkie, szkolenia i poprawę warunków pracy. Kwestia druga to poprawa oferty, która musi brać pod uwagę sytuację wśród polskich konsumentów. Z jednej strony mamy bardzo wielu słabiej sytuowanych ludzi, o niskiej sile nabywczej, a z drugiej szybko rozwijającą się klasę średnią z dużymi aspiracjami, której przedstawiciele mogą pozwolić sobie na dużo więcej. Naszym głównym celem jest zrozumienie zachodzących zmian wśród konsumentów i towarzyszenie ewolucji rynku. Polska tak, jak niektóre kraje Europy Północnej idzie w kierunku jakościowym, w kierunku ochrony środowiska i ekologii, ale jednocześnie zwracając bardzo dużą uwagę na cenę. Polacy bardzo mocno analizują ofertę właśnie pod kątem ceny, mają we krwi poszukiwanie okazji zakupowych. Dlatego w ofercie produktowej musimy umiejętnie łączyć jakość z niską ceną. Bardzo ważne są dla nas usługi – co może budować naszą przewagę nad konkurencją – które nie dają szybkich wyników jeśli chodzi o rentowność, ale przyniosą realne efekty w przyszłości. Doskonałym przykładem jest np. zwiększenie liczby kasjerów na kasach w naszych sklepach, co pozwala na zaoferowanie lepszej obsługi w naszych sklepach, skrócenie kolejek. Zatrudniliśmy dodatkowych ludzi w obszarze produktów świeżych. To są inwestycje, które nie zwrócą się natychmiast ale zaprocentują na przyszłość. Kolejny element strategii to inwestycje w aktywa, czyli m.in. program modernizacji sklepów we wszystkich formatach. Wprowadzamy na rynek nowe koncepty hipermarketu, mini-hipermarketu, a także supermarketu w wersji miejskiej i wiejskiej.

A to już wiesz?  CARREFOUR POLSKA SPONSOREM PÓŁMARATONU W...

Komentarz ukazał się w serwisie Wiadomości Handlowe, 30 maja 2016 r. PRZECZYTAJ ARTYKUŁ

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Guillaume de Colonges nt strategii średnioterminowej Carrefour... , - Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska dla Wiadomości Handlowych

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy