Data publikacji: 2017-04-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hard – Ice pochwali się swoją ofertą podczas EuroGastro w Warszawie
Kategoria: BIZNES Gospodarka
Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro to najważniejsze i największe wydarzenie targowe w Polsce dedykowane branży HoReCa.
Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro to najważniejsze i największe wydarzenie targowe w Polsce dedykowane branży HoReCa. Trzydniowa wystawa rozpocznie się 5 kwietnia. Podczas wydarzenia, które odbędzie się w Stolicy, swoją ofertę przedstawi Hard – Ice, polski producent maszyn do lodów.
Ideą targów jest między innymi przedstawienie innowacyjnych usług i rozwiązań dla gastronomii. Organizatorzy EuroGastro zapewniają, że w tym roku nie zabraknie przedstawicieli wiodących firm z Polski i z zagranicy. Będzie to znakomita okazja do porównania różnorodnych propozycji, a także do nawiązania międzynarodowych kontaktów handlowych.
Na tej kluczowej dla branży gastronomicznej imprezie nie może zabraknąć firmy Hard – Ice, czołowego polskiego producenta maszyn do lodów. Przedsiębiorstwo słynie z tego, że jest twórcą urządzeń do wytwarzania lodów amerykańskich – świderków, które dostępne są w słynnej sieci Lody Bonano. Dodatkowo w stałej sprzedaży znajdują się maszyny do lodów gałkowych, włoskich, ale też granitory oraz urządzenia do produkcji shake'ów. Portfolio firmy to już w sumie 15, najwyższej jakości urządzeń.
Tym razem Hard – Ice, oprócz swoich kluczowych produktów będzie jednocześnie promował ofertę związaną z dostępnymi w firmie formami zakupu maszyn.
– Zaczął się dla nas gorący okres. Właśnie teraz lodziarnie przygotowują się do sezonu, a ich właściciele decydują o zakupie nowych urządzeń. Zarówno dla nowicjuszy w lodowym biznesie, ale też i dla tych, którzy na rynku działają od lat, mamy atrakcyjne rozwiązania związane z finansowaniem zakupu– przekonuje Paulina Czaplejewicz, manager Hard – Ice.
Klienci mają możliwość krótkoterminowej dzierżawy maszyn – nawet na okres 3 miesięcy. W tym czasie lodziarnia bez większego ryzyka może sprawdzić czy decyzja o otworzeniu lodowego biznesu była słuszna oraz czy wybrana lokalizacja odpowiednia.
– Specyfika branży polega na tym, że sprzedaż rusza późną wiosną a kończy się wczesną jesienią. Propozycja dzierżawy maszyny na kilka miesięcy jest też skierowana do przedsiębiorców, którzy planują sprzedawać lody tylko w tym okresie – na przykład od czerwca do września – dodaje Paulina Czplajewicz.
Jak mówi przedstawicielka firmy, w takim wariancie miesięczna dzierżawa jest dostępna już od 1200 złotych netto. Co ciekawe, po zakończeniu sezonu przedsiębiorca zwraca urządzenie i ma możliwość wynajęcia zupełnie nowego w przyszłym.
Hard – Ice posiada zarazem atrakcyjną propozycję dla tych, którzy zainteresowani są wynajęciem maszyny na dłużej. Decydując się na okres dwóch lat, miesięczny koszt najmu zawrze się w kwocie 110 zł netto. Dodatkowym plusem może być to, że czynsz za wynajem można odpisać od podatku dochodowego. Ponadto producent gwarantuje pełne wsparcie serwisowe przez siedem dni w tygodniu.
Podczas warszawskich targów przedstawiciele Hard – Ice będą również zachęcać do przyłączenia się do powstałej w tym roku specjalnej Grupy Zakupowej Lodziarz.pl. Udział w Grupie oznacza szereg korzyści, a jedną z nich jest możliwość obniżenia miesięcznego kosztu dzierżawy maszyn do produkcji lodów- nawet o 500 złotych.
Oczywiście oprócz wariantów związanych z dzierżawą, właściciel lodziarni może zdecydować o zakupie maszyny. W tym przypadku również jest zapewnione wsparcie ze strony Hard – Ice w postaci dostarczenia i zainstalowania urządzenia, przeprowadzenia szkolenia i opieki serwisowej – posprzedażowej.
– Mam nadzieję, że nasze innowacyjne propozycje na prowadzenie własnego biznesu spotkają się z zainteresowaniem osób odwiedzających nasze stoisko podczas tragów EuroGastro, na które serdecznie zapraszamy – zachęca Paulina Czaplejewicz.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: