Biznes Gospodarka

„Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole”

„Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole”
Hiszpania jest największym producentem oliwek na świecie i zajmuje pierwsze miejsce pod względem ich eksportu, co stanowi ok. 32% całego światowego eksportu. Swoją pozycję zawdzięcza wysiłkowi i profesjonalizmowi hiszpańskiej branży producentów

Data publikacji: 2013-10-01
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole”
Kategoria: BIZNES Gospodarka

Hiszpania jest największym producentem oliwek na świecie i zajmuje pierwsze miejsce pod względem ich eksportu, co stanowi ok. 32% całego światowego eksportu. Swoją pozycję zawdzięcza wysiłkowi i profesjonalizmowi hiszpańskiej branży producentów oliwek.

Od 2007 roku INTERACEITUNA, organizacja reprezentująca hiszpański sektor oliwek stołowych, przy wsparciu hiszpańskich instytucji jak  Extenda (Agencja Promocji Regionu Andaluzja), promuje oliwki, kuchnię i kulturę hiszpańską wśród polskich konsumentów.

Tegoroczna kampania pod hasłem przewodnim „Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole” stanowi kolejną odsłonę działań rozpoczętych w 2007 roku. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki „Olives from Spain” jako lidera w branży, a także edukacja konsumentów w zakresie walorów zdrowotnych i kulinarnych hiszpańskich oliwek, ich wykorzystywania w codziennej diecie oraz szerokiego zastosowania kulinarnego. Zaplanowane działania mają wyznaczyć nowy trend wykorzystywania oliwek jako elementu naszej codziennej diety. Pokazują również, że Hiszpańskie Oliwki mogą być składnikiem nawet tradycyjnych polskich dań, przygotowywanych chociażby z okazji świąt Bożego Narodzenia.

Kluczowym elementem działań komunikacyjnych jest plasowanie produktu w popularnych programach telewizyjnych m.in. śniadaniowych: „Pytanie na Śniadanie (TVP), czy kulinarnych:  „Ewa Gotuje” (Polsat). Ponadto kampania obejmuje działania z zakresu public relations, advertoriale edukacyjne w magazynach kobiecych, life-stylowych, kulinarnych i podróżniczych oraz aktywności w Internecie i social media. Wspierać je będą również akcje specjalne, samplingi i eventy w największych miastach w Polsce (Warszawa, Kraków, Poznań).

Kampania promocyjna potrwa do końca grudnia 2013 roku. Za kreacje i zakup mediów odpowiada Innovations Communications Group, która 3 rok z rzędu wygrała przetarg na obsługę tej kampanii. Działania public relations realizuje Agencja ConTrust. Ze strony Innovations Communications Group za projekt odpowiada: Roksana Kałużna (Executive account), Piotr Borowski (media strategic manager)  i Magda Wilińska (social media manager). Po stronie agencji ConTrust: Agata Falęcka (Account Manager) i Natalia Szymczak (Junior Account Executive) w zespole Marty Rakoczy (Account Director).

A to już wiesz?  SUNEX wdrożył zrobotyzowaną linię produkcyjną

Więcej informacji na temat hiszpańskich oliwek na: www.hiszpanskieoliwki.pl
Bądź z nami też na:  www.facebook.com/HISZPANSKIEOLIWKI

Kontakt: Agata Falęcka, Contrust, tel.: 501-121-701, e-mail: [email protected]

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole” BIZNES, Gospodarka - Hiszpania jest największym producentem oliwek na świecie i zajmuje pierwsze miejsce pod względem ich eksportu, co stanowi ok. 32% całego światowego eksportu. Swoją pozycję zawdzięcza wysiłkowi i profesjonalizmowi hiszpańskiej branży producentów oliwek.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy