Biznes

IAB Polska apeluje do Reklamodawców

IAB Polska apeluje do Reklamodawców
Wstrzemięźliwość w ograniczaniu budżetów reklamowych pozwoli nie tylko przetrwać naszej branży, ale również przyśpieszyć transformację cyfrową polskich

Data publikacji: 2020-04-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IAB Polska apeluje do Reklamodawców
Kategoria: BIZNES

Wstrzemięźliwość w ograniczaniu budżetów reklamowych pozwoli nie tylko przetrwać naszej branży, ale również przyśpieszyć transformację cyfrową polskich firm.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
IAB Polska apeluje do Reklamodawców BIZNES, - Wstrzemięźliwość w ograniczaniu budżetów reklamowych pozwoli nie tylko przetrwać naszej branży, ale również przyśpieszyć transformację cyfrową polskich firm.

A to już wiesz?  Warsaw Build 2014 – program już w budowie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy