Biznes Gospodarka

Jak powstają eksportowe hity – implanty ortopedyczne – sprawdzali zagraniczni dz

Jak powstają eksportowe hity – implanty ortopedyczne – sprawdzali zagraniczni dz
Branżowi dziennikarze ze Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Niemiec, Rosji, a nawet Zjednoczonych Emiratów Arabskich – łącznie 15 osób - na własne oczy mogło przekonać się jak powstają cenione na całym świecie przez specjalistów implanty i narzędzia

Data publikacji: 2013-10-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak powstają eksportowe hity – implanty ortopedyczne – sprawdzali zagraniczni dz
Kategoria: BIZNES Gospodarka

Branżowi dziennikarze ze Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Niemiec, Rosji, a nawet Zjednoczonych Emiratów Arabskich – łącznie 15 osób – na własne oczy mogło przekonać się jak powstają cenione na całym świecie przez specjalistów implanty i narzędzia ortopedyczne.

Branżowi dziennikarze zajmujący się tematyką medyczną ze Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Niemiec, Rosji, a nawet Zjednoczonych Emiratów Arabskich – łącznie 15 osób – na własne oczy mogło przekonać się jak powstają cenione na całym świecie przez specjalistów implanty i narzędzia ortopedyczne. We wtorek 15 października zagraniczni goście odbyli wizytę studyjną w podbiałostockim zakładzie ChM.

Wizytę zorganizowało konsorcjum firm Ageron Polska i World Expo International, wykonawcy Branżowego Programu Promocji Branży Produkcji Sprzętu Medycznego i Aparatury Pomiarowej realizowanego na zlecenie Ministerstwa Gospodarki. Zaproszeni dziennikarze pochodzą zarówno z takich krajów, w których produkty białostockiej spółki są już dobrze znane, jak również w których firma dopiero rozpoczyna działalność lub planuje to uczynić w przyszłości.

– To dla nas powód do ogromnej satysfakcji, móc gościć dziennikarzy zagranicznych redakcji i pokazać za ich pośrednictwem odbiorcom w tych krajach nasz dotychczasowy dorobek i technologie. Wizyta świadczy o tym, że polskie firmy nie dość, że z powodzeniem mogą konkurować na zagranicznych rynkach to czynią to z sukcesami, a ich działalność jest dostrzegana szerzej niż na własnym podwórku– powiedział Janusz Mroczkowski, rzecznik prasowy spółki ChM.
 

Rzecznik dodał, że spotkanie z zagranicznymi mediami to zarazem szansa na budowę i utrwalanie wizerunku ChM na tych rynkach, na których funkcjonuje, lub okazja do bliższego poznania przedsiębiorstwa.

– Mamy nadzieję, że to, co zobaczyli nasi goście podczas tej kilkugodzinnej wizyty, wywarło na nich odpowiednie wrażenie, które zamieni się w pozytywne publikacje będące efektem tego spotkania – powiedział przedstawiciel ChM.

A to już wiesz?  Firmy zarządzane przez kobiety są stabilniejsze

Dziennikarze poznali sztandarowe produkty ChM – m.in. systemy gwoździ śródszpikowych, systemy stabilizacji kręgosłupa czy płytek blokowanych. Wspomniano również na temat projektu badawczego, dzięki któremu jest szansa, że firma rozpocznie produkcję innowacyjnych implantów stworzonych z materiałów polimerowych posiadających właściwości bioresorbowalne.

Ważnym elementem prezentacji było zwiedzanie zakładu – części produkcyjnej wraz z parkiem maszynowym, laboratoriów, działów projektowych i rozwoju. Spotkanie z zarządem ChM było zarazem okazją do odkrycia przeszło 30-letniej historii spółki, jej działalności i misji. W trakcie rozmów nie zabrakło także pytań na temat tego, jak spółka ocenia współpracę na zagranicznych rynkach, na których jest obecna, o skalę tej współpracy, o lokalne przedstawicielstwa, liczbę partnerów handlowych czy problemy w prowadzeniu biznesu.

 

Branżowy Programy Promocji to pierwsza od wielu lat inicjatywa kompleksowej promocji branży i Marki Polskiej Gospodarki. Sektorowy program promocji wdrażany jest przez Ministerstwo Gospodarki w ramach poddziałania 6.5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Projekt ma na celu promocję polskich marek i zwiększenie eksportu na rynki docelowe, którymi są: Niemcy, Rosja, Stany Zjednoczone Ameryki, Brazylia i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Programu skierowany jest zarówno dla firm dużych i doświadczonych w zakresie eksportu jaki dla firm z sektora MŚP. Rozpisane do 2015 roku Branżowe Programy Promocji pozwolą na zwiększenie rozpoznawalności Polski jako kraju pochodzenia konkurencyjnych produktów o wysokiej jakości.
 

– Organizując wizyty studyjne dla zagranicznych kontrahentów i dziennikarzy w ramach Branżowego Programu Promocji dokładamy wszelkich starań, aby program tych wizyt podkreślał atrakcyjność polskiego sektora sprzętu medycznego. W przypadku tegorocznej edycji zaprosiliśmy do współpracy firmę ChM, która doskonale wpisuje się w rozwojowy trend branży i jest jednym z wiodących producentów sprzętu medycznego w kraju. Z naszego punktu widzenia, bardzo istotna jest duża aktywność eksportowa firmy i międzynarodowa struktura dystrybucji. Między innymi dzięki takim firmom, chcemy budować pozytywny wizerunek polskiej branży medycznej. Dzięki uprzejmości Zarządu firmy ChM mamy możliwość zaprezentowania zagranicznym gościom jednego z najbardziej nowoczesnych zakładów produkcyjnych w Polsce – powiedział Rafał Gorgol, Ageron Polska.

A to już wiesz?  Słabnie optymizm ekonomiczny wśród dyrektorów finansowych w Polsce

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jak powstają eksportowe hity – implanty ortopedyczne – sprawdzali zagraniczni dz BIZNES, Gospodarka - Branżowi dziennikarze ze Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Niemiec, Rosji, a nawet Zjednoczonych Emiratów Arabskich – łącznie 15 osób - na własne oczy mogło przekonać się jak powstają cenione na całym świecie przez specjalistów implanty i narzędzia ortopedyczne.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy