Biznes Handel

Jeszcze większy 4F w Magnolia Park

Jeszcze większy 4F w Magnolia Park
W Magnolia Park otwarto salon 4F w nowej odsłonie. Sklep jest dwa razy większy niż dotychczas. Od teraz klienci zyskują jeszcze bogatszy wybór odzieży przeznaczonej dla profesjonalnych sportowców, amatorów i miłośników mody

Data publikacji: 2018-08-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jeszcze większy 4F w Magnolia Park
Kategoria: BIZNES Handel

W Magnolia Park otwarto salon 4F w nowej odsłonie. Sklep jest dwa razy większy niż dotychczas. Od teraz klienci zyskują jeszcze bogatszy wybór odzieży przeznaczonej dla profesjonalnych sportowców, amatorów i miłośników mody miejskiej.

4F w Magnolii Park już otwarty. Salon znajdujący się na pierwszym piętrze centrum handlowego (obok sklepu Ochnik) jest teraz dwa razy większy niż przed zmianami i zajmuje powierzchnię aż 300 mkw.

–  Serdecznie zapraszamy do nowej, większej lokalizacji – zachęca Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Niezwykle cieszymy się, że najemca powiększył swój salon w Magnolia Park. Większy metraż to większy wybór, co za tym idzie – spore udogodnienie dla naszych klientów.  Jestem przekonany, że zmiany spodobają się zarówno stałym gościom, jak i przyciągną nowych miłośników mody sportowej i codziennej. 4F to we Wrocławiu marka wręcz uwielbiana.

4F już od blisko 10 lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, ubierając polskich sportowców, którzy docenili wysoką jakość i walory estetyczne produktów. Warto jednak pamiętać, że ubrania 4F są przeznaczone nie tylko dla wyczynowych sportowców.

Produkty 4F to połączenia sportowej odzieży najwyższej jakości z codziennym stylem miejskim. Są kierowane do profesjonalistów, jak i amatorów, a także do wszystkich osób lubiących wygodne i modne ubrania.

W asortymencie salonu znajduje się codzienna odzież męska, kobieca i dziecięca (bluzy, spodnie, koszulki, kurtki), akcesoria (plecaki, torby, saszetki, portfele), a także ubrania do swobodnego treningu oraz uprawiania takich sportów jak:  fitness, kolarstwo, bieganie, tenis, trekking, sporty zimowe i wodne. Ubrania podzielone są na kolekcje, m.in. One Step Ahead, 4F Pro Team oraz nowe: Win the Day i Speed Up.

A to już wiesz?  Małe firmy: II półrocze 2014 roku gorsze niż się spodziewaliśmy

Salon 4F uzupełnił szeroką ofertę sklepów z tego typu asortymentem w największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku. W Magnolia Park znajduje się 14 sklepów z kategorii sport i moda. Oprócz 4F to: Adidas, Decathlon, Decimas, Inter Sport, Jack Wolfskin, Matres Sport, Meta, New Balance, Nike, Pafoscan Sport, Reebok, The North Face i Worldbox.

Większy 4F to niejedyne zmiany, które zaszły w Magnolia Park w ostatnim czasie. Pod koniec lipca do grona najemców dołączyła marka Zara Home i Recman – polska marka odzieży eleganckiej. Oferta galerii powiększyła się także o salon z akcesoriami GSM Teletorium oraz o sklep Media Markt, który zastąpił Saturn. Ostatnią nowością jest otwarcie salonu C&A po zmianach w aranżacji przestrzeni.

Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Więcej informacji

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

A to już wiesz?  Światowy Dzień Hamburgera

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jeszcze większy 4F w Magnolia Park BIZNES, Handel - W Magnolia Park otwarto salon 4F w nowej odsłonie. Sklep jest dwa razy większy niż dotychczas. Od teraz klienci zyskują jeszcze bogatszy wybór odzieży przeznaczonej dla profesjonalnych sportowców, amatorów i miłośników mody miejskiej.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy