Data publikacji: 2019-10-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JTI Polska wchodzi na rynek papierosów elektronicznych z Logic Compact
Kategoria: BIZNES Handel
JTI Polska (spółka należąca do Grupy Japan Tobacco International) rozpoczęła sprzedaż w Polsce innowacyjnych papierosów elektronicznych Logic Compact z wymiennymi kapsułkami. Płyn nikotynowy używany do ich produkcji jest wytwarzany w fabryce JTI w Starym Gostkowie k. Łodzi.
JTI Polska wchodzi na rynek papierosów elektronicznych
Innowacyjne e-papierosy Logic Compact trafiły do sprzedaży w Polsce
Warszawa, 7 października 2019 r. – JTI Polska (spółka należąca do Grupy Japan Tobacco International) rozpoczęła sprzedaż w Polsce innowacyjnych papierosów elektronicznych Logic Compact z wymiennymi kapsułkami. Płyn nikotynowy używany do ich produkcji jest wytwarzany w fabryce JTI w Starym Gostkowie k. Łodzi.
Jest to kolejna ważna inwestycja JTI w naszym kraju. W ubiegłym roku firma ogłosiła zainwestowanie 100 mln dolarów w fabrykę produkującą nowatorskie wyroby tytoniowe, wykorzystujące technologię podgrzewania tytoniu. W Starym Gostkowie produkowane są również wyroby tradycyjne, w tym papierosy i tytoń do palenia. Łączna wartość inwestycji Grupy JTI w Polsce w ciągu ostatnich 10 lat przekroczyła 800 mln dolarów.
Logic Compact będzie wkrótce dostępny w kilkunastu tysiącach punktów sprzedaży na terenie całego kraju.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani wejściem w nową kategorię produktów. Jako najszybciej rozwijająca się firma tytoniowa w Polsce w ostatnich 10 latach udowodniliśmy swoją skuteczność oraz doskonałe wyczucie trendów konsumenckich. Logic Compact i technologia wymiennych kapsułek nikotynowych pozwala nam na zaoferowanie dorosłym osobom palącym nowoczesnej alternatywy dla wyrobów tradycyjnych – z zachowaniem pełnej kontroli nad jakością produktu. Prostota kształtu oraz użytkowania tego e-papierosa doskonale odpowiada dzisiejszym oczekiwaniom konsumentów” – powiedział Andrzej Skubiszewski, Prezes Zarządu JTI Polska Sp. z o.o.
Logic Compact składa się z niewielkiego urządzenia podgrzewającego płyn nikotynowy zawarty w zamkniętej kapsułce. Na początek firma oferuje konsumentom dwa warianty kolorystyczne urządzeń w sugerowanej cenie detalicznej 59 zł za sztukę oraz cztery warianty smakowe kapsułek (7,5 zł za sztukę).
—
O JTI Polska
JTI Polska powstała w 2008 r., po przejęciu przez JTI brytyjskiej Grupy Gallaher, do której należały zakłady w Starym Gostkowie. Od tego czasu JTI jest najszybciej rozwijającą się firmą na polskim rynku tytoniowym i zatrudnia obecnie 2300 osób. Firma zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku, z udziałem ponad 18 proc. w rynku papierosów oraz ponad 20 proc. w rynku tytoniu do palenia. Oprócz Logic Compact, w jej ofercie znajdują się produkty marek Winston, Camel i LD. W 2017 r. w uznaniu rozwoju biznesu, zaangażowania społecznego oraz nadzwyczajnej troski o pracowników, Business Centre Club przyznał firmie tytuł „Lidera Polskiego Biznesu”, a w 2018 r. – „Ambasadora polskiej gospodarki” w kategorii „Kreator rozwiązań XXI wieku". W 2019 r. JTI Polska została uznana za najlepszego pracodawcę w Polsce w ramach certyfikacji Top Employers.
O JTI
JTI (Japan Tobacco International) to czołowa międzynarodowa firma tytoniowa działająca w ponad 130 krajach, należąca do Grupy Japan Tobacco. Jest globalnym właścicielem marek Winston (drugiej na świecie pod względem sprzedaży) oraz Camel poza Stanami Zjednoczonymi. Inne globalne marki to Mevius i LD. Dzięki rozpoznawalnej w świecie marce Logic, JTI jest również ważnym graczem na rynku papierosów elektronicznych, a od 2011 r. jest obecna w kategorii podgrzewanych wyrobów tytoniowych dzięki marce PLOOM. Siedzibą JTI jest Genewa (Szwajcaria). JTI zatrudnia na całym świecie ponad 45 tys. osób i przez pięć ostatnich lat była wyróżniana nagrodą Global Top Employer przyznawaną najlepszym międzynarodowym pracodawcom. Więcej informacji: www.jti.com
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: