Ruszyła kampania reklamowa, promująca otwarcie Galerii Dębiec w Poznaniu. Centrum handlowe powita swoich pierwszych klientów już 25 października.
Otwarcie poznańskiej Galerii Dębiec nastąpi 25 października. Z tej okazji ruszyła kampania reklamowa, promująca to wydarzenie. Motywem przewodnim kreacji – zarówno kampanii na otwarcie, jak i kolejnych odsłon, jakie pojawią się po otwarciu – jest hasło ?Już czas na?.?, wokół którego budowana jest dalsza komunikacja.
W przypadku najnowszej kampanii, hasło przewodnie to: ?Już czas na otwarcie?, przy którym w ciekawych, niewymuszonych pozach występują modele kampanii ? elegancka kobieta, mężczyzna w stylu sportowym i szczęśliwa, młoda rodzina, czyli zwykli ludzie, którzy reprezentują szeroką grupę docelową Galerii Dębiec. Kolorystyka kreacji, pojawiającej się w trzech różnych odsłonach, nawiązuje do intensywnych barw widniejących w logo Galerii.
Kampania reklamowa Galerii Dębiec obejmuje outdoor (blisko 60 nośników na terenie Poznania i południowych przedmieść), kampanię w lokalnych mediach (prasa i internet), dystrybucję ulotek oraz kampanię w social media (Facebook).
dostarczył infoWire.pl