Data publikacji: 2018-08-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania wizerunkowa Pasażu Tesco nagrodzona Stevie Awards 2018!
Kategoria: BIZNES Handel
Kampania „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” Pasażu Tesco nagrodzona Stevie Awards 2018
Centra Handlowe Pasaż Tesco po raz trzeci znalazły się w gronie zwycięzców prestiżowego konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2018, a po raz drugi zdobyły brązową statuetkę w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Retail”.
Kampania kreatywna „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” oraz jej hasło nawiązywało do strategii marki, która zakłada, że centra handlowe Pasaż Tesco są zawsze blisko swoich klientów – zarówno
ze względu na lokalizację, jaki i kompleksową ofertę zakupową. Udział w kampanii wzięły
3 zaproszone do współpracy gwiazdy, które doradzały klientom Pasaży w trzech różnych obszarach.
Małgorzata Rozenek-Majdan podpowiadała jak łatwo i ładnie urządzić dom, Paulina Krupińska pełniła rolę ekspertki w dziedzinie mody i urody, a Mateusz Gessler oprócz porad kulinarnych doradzał jak miło spędzić wolny czas w gronie przyjaciół. Porady gwiazd były publikowane na stronie internetowej www.pasaztesco.pl, Instagramie @pasażtesco oraz w książce, która była dostępna wyłącznie dla klientów sieci.
W tym roku nagrody International Business Awards przyznano po raz piętnasty. Do konkursu zgłoszono ponad 10 tys. projektów z blisko 60 państw. Uroczyste przyznanie nagród odbędzie się 20 października 2018 r.
Mamy duże powody do dumy, ponieważ zrealizowana przez nas kampania kolejny raz na przestrzeni dwóch lat została nagrodzona przez ekspertów w dziedzinie komunikacji marketingowej. – mówi Łukasz Kędzior, Marketing Manager w Dziale Zarządzania Pasażami Handlowymi. – Zdobycie nagrody takiej jak Stevie Awards, nazywanej Oscarem Światu Biznesu potwierdza, że nasze działania i praca nad dopasowywaniem strategii do oczekiwań naszych klientów idą w słusznym kierunku – dodaje.
Nagrodzony projekt powstał we współpracy z agencją Garden of Words, która odpowiadała za kreację kampanii oraz współpracę z gwiazdami, które wzięły w niej udział. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEDIACOM.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: