Biznes Handel

KiK przyciąga klientów galerii handlowych

KiK przyciąga klientów galerii handlowych
W jaki sposób przyciągnąć klientów i zainteresować ich swoją ofertą? Sieć sklepów KiK znalazła na to skuteczny sposób, wprowadzając własny model

Data publikacji: 2014-02-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KiK przyciąga klientów galerii handlowych
Kategoria: BIZNES Handel

W jaki sposób przyciągnąć klientów i zainteresować ich swoją ofertą? Sieć sklepów KiK znalazła na to skuteczny sposób, wprowadzając własny model biznesowy.

Realizowana przez firmę filozofia, iż modna odzież i tekstylia domowe wcale nie muszą być drogie, zapewniła sieci ogromny sukces w całej Europie. A jak zapewnia Mariusz Kulik – Polscy klienci niczym nie różnią się od swoich zagranicznych sąsiadów.

Rosnąca popularność sieci KiK, obecnej na polskim rynku od 2012 roku, to nie zasługa szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, lecz dobrze przygotowanej i zoptymalizowanej oferty. Produkty dostępne w sklepach firmowych sieci można kupić „z głową, w miłej atmosferze i w korzystnej cenie”, co sprawia, że dla wielu klientów pomysł ten wiąże się z idealnym miejscem zakupów.

Jak zaznacza Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce – „Przyciągamy coraz więcej klientów, ponieważ naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do rodzin ceniących produkty wysokiej jakości, atrakcyjne i w dobrej cenie. Wśród naszego asortymentu znajduje się modna odzież damska, męska i dziecięca. Posiadamy również bogatą ofertę tekstyliów i produktów codziennego użytku oraz elementów dekoracyjnych, zabawek, biżuterii i kosmetyków. Klienci przykładają dużą wagę do jakości i walorów estetycznych produktów, dlatego dbamy o to, aby każdy mógł znaleźć zróżnicowane, dopasowane do swoich potrzeb artykuły, które cechują wysokie standardy wykonania. Zależy nam na spełnianiu tych oczekiwań, bowiem z nimi wiążemy odniesiony sukces marki oraz popularność, jaką cieszy się ona wśród klientów”.

Znaczenie w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy ma również aktywność właścicieli marki w sukcesywnym rozwijaniu konceptu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań. Przełomowe działania podjęte w 2013 roku przyniosły satysfakcjonujące rezultaty, zarówno dla właścicieli, jak i dla klientów sieci. „Wprowadziliśmy nowy standard merchandisingu, K17, związany z optymalizacją ekspozycji naszego asortymentu. Zastosowaliśmy również zmiany aranżacyjne, wprowadzając subtelną, srebrno-szarą kolorystykę, zamiast dotychczasowej czerwonej oraz unowocześnioną formę wizualną. Wygodniejsza i bardziej przejrzysta ekspozycja produktów tworzy przyjazną i zachęcającą do zakupów atmosferę. Nowe standardy wprowadzamy w każdym, kolejno otwieranym sklepie KiK w całej Europie” – podkreśla Mariusz Kulik.

A to już wiesz?  Kupując kawę na Circle K pomagasz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Jak dodaje dyrektor sieci – „W minionym roku przeprowadziliśmy profesjonalne szkolenia dla naszych pracowników, których celem było ulepszenie jakości obsługi klientów. Podnoszenie kwalifikacji kadr jest stałym elementem zarządzania i jednym z kluczowych aspektów rozwoju firm. Zależy nam na tym, aby każda osoba odwiedzająca nasze sklepy czuła się w nich dobrze i dokonywała zakupów w miłej, profesjonalnej atmosferze”.

KiK to sieć dyskontowa. Mimo wdrażania innowacyjnych systemów i technologii, które służą zwiększaniu komfortu klientów, cena produktów założona w modelu biznesowym, pozostaje na niezmiennie niskim poziomie. Sprawia to, że coraz większym zainteresowaniem sieć cieszy się wśród właścicieli galerii handlowych. „Dostrzegając bieżące potrzeby klientów centra handlowe chcą tworzyć ofertę komplementarną, która obejmuje zarówno ekskluzywne sklepy, jak i stoiska oferujące produkty dobrej jakości, ale w przystępniejszych cenach. KiK jako sieć, która gwarantuje możliwość dokonywania codziennych zakupów, ma ogromny potencjał i w najbliższej perspektywie chcemy wykorzystać go na realizację efektywnych inwestycji” – zdradza Mariusz Kulik. „Cały czas otrzymujemy propozycje nowych lokalizacji od potencjalnych partnerów. Kontrahenci upatrują w nas dobrego kooperanta przez wzgląd na świadczone przez nas wysokie standardy obsługi i stały proces unowocześniania elementów wizualizacji, ale również z powodu naszego rzetelnego podejścia. Zabiegamy o nawiązywanie profesjonalnych umów, na zrównoważonym poziomie między najemcą i wynajmującym” – podkreśla Kulik.

Pierwsze doświadczenia, które sieć zebrała z rynku, potwierdzają uniwersalność konceptu KiK. Pomysł na biznes, oparty na zasadzie, że moda wcale nie musi być droga, sprawdza się. Klienci pozytywnie postrzegają przyjęty przez firmę stosunek ceny do jakości oferowanych produktów. Stale rosnąca popularność i uznanie na rynku podkreśla wzrost liczby klientów. Tym mocniej właściciele sieci KiK pracują nad ekspansją na terenie całej Polski i są zainteresowani zarówno dużymi, jak i mniejszymi miastami.

A to już wiesz?  Polska liderem gospodarczym w Europie

KiK Textil sp z o.o.
ul. Modrzewskiego 15/17
50-156 Wrocław
Kontakt:
Telefon: + 48 (0) 71 377 44 00
Faks: + 48(0) 71 377 44 01
E-Mail: [email protected]
www.kik-textilien.com

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 200 sklepów na terenie: Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Polski.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
KiK przyciąga klientów galerii handlowych BIZNES, Handel - W jaki sposób przyciągnąć klientów i zainteresować ich swoją ofertą? Sieć sklepów KiK znalazła na to skuteczny sposób, wprowadzając własny model biznesowy.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy