Data publikacji: 2016-12-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klientomaniactwo – moda czy filozofia nowoczesnego rynku?
Kategoria: BIZNES Gospodarka
Maciej Buś, założyciel i prezes Fundacji Forum Call Center, w wywiadzie udzielonym Biuletynowi Kulisy Obsługi Klienta prezentuje swój pogląd na temat dotychczasowych kierunków rozwoju i perspektyw tej branży w naszym kraju.
Maciej Buś, założyciel i prezes Fundacji Forum Call Center, zajmującej się wspieraniem rozwoju branży Customer Contact Center w Polsce w wywiadzie udzielonym Biuletynowi Kulisy Obsługi Klienta prezentuje swój pogląd na temat dotychczasowych kierunków rozwoju i perspektyw tej branży w naszym kraju.
„…Dzisiaj „call center”, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, stało się interdyscyplinarne. W swoim działaniu łączy i to wielokierunkowo, bardzo wiele obszarów wiedzy i biznesu. To czym się zajmujemy odpowiada za obsługę komunikacji firmy, czy też marki, z jej klientami. (…) proces nie kończy się na drzwiach call center. (…) jesteśmy częścią szeroko pojętego „marketingu” – mówi Maciej Buś.
W jego opinii termin call center jest pojęciem zdecydowanie zawężającym w stosunku do tego co rzeczywiście ma miejsce na rynku i czym na co dzień zajmuje się powołana przez niego Fundacja Forum Call Center. „…Bliżej nam do pojęcia „obsługa klienta” czy wręcz „klient” jako punkt odniesienia i cel działań biznesowych przedsiębiorstw…”
W biuletynie poruszamy także temat outsourcingu, wskazujemy na możliwości i ograniczenia, z którymi spotyka się na co dzień branża Customer Experience.
Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu dostępne są pod adresem http://ccms.com.pl/biuletyny/
CCMS (Customer Care Management & Solutions) jest firmą świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą biuletynów branżowych poświęconych zagadnieniom obsługi klienta oraz publikacji książkowych na temat telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank Polska, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.
Fundacja Forum Call Center zajmuje się wspieraniem rozwoju branży Customer Contact Center w Polsce. Beneficjentami działań fundacji jest szeroko pojęty rynek call / contactcenter, który tworzą z jednej strony podmioty gospodarcze, struktury organizacyjne, organizacje pozarządowe i niezależni specjaliści budujące i realizujące procesy komunikacji z klientami, z drugiej strony konsumenci – podmiot tych procesów.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: [email protected]
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: [email protected]
www.ccms.com.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: