Biznes Gospodarka

Klientomaniactwo – moda czy filozofia nowoczesnego rynku?

Klientomaniactwo – moda czy filozofia nowoczesnego rynku?
Maciej Buś, założyciel i prezes Fundacji Forum Call Center, w wywiadzie udzielonym Biuletynowi Kulisy Obsługi Klienta prezentuje swój pogląd na temat dotychczasowych kierunków rozwoju i perspektyw tej branży w naszym

Data publikacji: 2016-12-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klientomaniactwo – moda czy filozofia nowoczesnego rynku?
Kategoria: BIZNES Gospodarka

Maciej Buś, założyciel i prezes Fundacji Forum Call Center, w wywiadzie udzielonym Biuletynowi Kulisy Obsługi Klienta prezentuje swój pogląd na temat dotychczasowych kierunków rozwoju i perspektyw tej branży w naszym kraju.

Maciej Buś, założyciel i prezes Fundacji Forum Call Center, zajmującej się wspieraniem rozwoju branży Customer Contact Center w Polsce w wywiadzie udzielonym Biuletynowi Kulisy Obsługi Klienta prezentuje swój pogląd na temat dotychczasowych kierunków rozwoju i perspektyw tej branży w naszym kraju.

„…Dzisiaj „call center”, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, stało się interdyscyplinarne. W swoim działaniu łączy i to wielokierunkowo, bardzo wiele obszarów wiedzy i biznesu. To czym się zajmujemy odpowiada za obsługę komunikacji firmy, czy też marki, z jej klientami. (…) proces nie kończy się na drzwiach call center. (…) jesteśmy częścią szeroko pojętego „marketingu” – mówi Maciej Buś.

W jego opinii termin call center jest pojęciem zdecydowanie zawężającym w stosunku do tego co rzeczywiście ma miejsce na rynku i czym na co dzień zajmuje się powołana przez niego Fundacja Forum Call Center. „…Bliżej nam do pojęcia „obsługa klienta” czy wręcz „klient” jako punkt odniesienia i cel działań biznesowych przedsiębiorstw…”

W biuletynie poruszamy także temat outsourcingu, wskazujemy na możliwości i ograniczenia, z którymi spotyka się na co dzień branża Customer Experience.

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu dostępne są pod adresem http://ccms.com.pl/biuletyny/   

 

CCMS (Customer Care Management & Solutions) jest firmą świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.  CCMS jest także wydawcą biuletynów branżowych poświęconych zagadnieniom obsługi klienta oraz publikacji książkowych na temat telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank Polska,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

A to już wiesz?  Jakie produkty regionalne najchętniej wybierają Polacy?

 

Fundacja Forum Call Center zajmuje się wspieraniem rozwoju branży Customer Contact Center w Polsce. Beneficjentami działań fundacji jest szeroko pojęty rynek call / contactcenter, który tworzą z jednej strony podmioty gospodarcze, struktury organizacyjne, organizacje pozarządowe i niezależni specjaliści budujące i realizujące procesy komunikacji z klientami, z drugiej strony konsumenci – podmiot tych procesów.

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: [email protected]

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected] 

 

www.ccms.com.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Klientomaniactwo – moda czy filozofia nowoczesnego rynku? BIZNES, Gospodarka - Maciej Buś, założyciel i prezes Fundacji Forum Call Center, w wywiadzie udzielonym Biuletynowi Kulisy Obsługi Klienta prezentuje swój pogląd na temat dotychczasowych kierunków rozwoju i perspektyw tej branży w naszym kraju.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy