Data publikacji: 16.05.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komentarz Francoisa Vincenta nt sklepów convenience / magazyn…
Kategoria: Sklepy
Najważniejsza dla tego konceptu jest lokalizacja, od której zależy oferta. Powinna ona odpowiadać na potrzeby klientów w różnych porach dnia i spełniać ich mocno zróżnicowane oczekiwania. Przy tym trzeba pamiętać, że sklep convenience nigdy nie będzie dla konsumentów docelowym miejscem zakupów, a jedynie uzupełniającym. Stąd wyjątkową sztuką jest idealnie dobrany asortyment. Przy tym sklepy te nie dysponują zbyt dużą powierzchnią ekspozycyjną. Dlatego – jak podkreślał François Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska – mała placówka, 100- czy 200-m, jest bardziej skomplikowanym organizmem niż hipermarket.
Komentarz ukazał się w serwisie Handel 13 maja 2016 r. PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: