Data publikacji: 2019-02-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komputronik nie zwalnia tempa i otwiera kolejne salony
Kategoria: BIZNES Handel
Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem elektronicznym oraz produktami RTV i AGD w kraju. W 2018 roku firma zorganizowała 27 otwarć i reotwarć salonów stacjonarnych w całej Polsce, a w tym roku zamierza zintensyfikować ekspansję.
Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem elektronicznym oraz produktami RTV i AGD w kraju. W 2018 roku firma zorganizowała 27 otwarć i reotwarć salonów stacjonarnych w całej Polsce, a w tym roku zamierza jeszcze zintensyfikować ekspansję. 9 lutego marka otworzyła salon w Koszalinie i jednocześnie obchodziła urodziny sklepu w Chrzanowie. 16 lutego kolejny salon – tym razem w Głogowie – będzie celebrował rocznicę swojego powstania. Dla marki to powód do świętowania, a dla klientów to możliwość okazyjnych zakupów.
Z roku na rok sprzedaż internetowa zdecydowanie wzrasta. Mimo wszystko są branże i marki, w przypadku których nie wpływa to na sprzedaż w salonach stacjonarnych. Często ruchu nie determinuje nawet zakaz handlu w niedziele. Na pewno wpływają na to co najmniej dwa elementy – wysoka rozpoznawalność brandu, a także asortyment, który skłania klientów aby poznać go bliżej, a jednocześnie skorzystać z profesjonalnego i osobistego doradztwa specjalistów.
Niesłabnącym zainteresowaniem punktów handlowych może pochwalić się marka Komputronik, która w 2018 zanotowała nawet wzrost liczby odwiedzających sklepy klientów. Marka nie zwalnia tempa, czego efektem są kolejne salony na mapie Polski. Pierwsze w tym roku otwarcie nowoczesnego, komfortowego i spełniającego wysokie standardy sieci salonu miało miejsce w Koszalinie.
Komputronik świętował także urodziny salonu w Chrzanowie i planuje kolejne w Głogowie. Z tej okazji, podobnie jak w przypadku otwarć, marka przygotowana szereg specjalnych promocji i atrakcyjną ofertę produktową. W niskich cenach na klientów będą czekały laptopy, komputery stacjonarne, akcesoria czy głośniki mobilne. Odwiedzający będą mogli też skorzystać z promocyjnej oferty na smartfony znanych marek, a także kupić tzw. „małe AGD”, czyli m.in.: mikrofalówki, odkurzacze, czajniki, żelazka, blendery czy suszarki do włosów. Szeroka oferta produktów dostępnych na miejscu sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Posiadający specjalistyczną wiedzę, wykwalifikowani doradcy pomogą wybrać każdemu odpowiedni do potrzeb sprzęt. Produkty będzie można dokładnie obejrzeć, zapoznać się z ich możliwościami, przetestować funkcjonalności, a także porównać z konkurencyjnym artykułem.
Konsumenci jeszcze długo będą oczekiwać bezpośredniego kontaktu z produktami. Dlatego oprócz rosnących perspektyw w sektorze e-commerce, wciąż warto inwestować w działalność stacjonarną. Najlepiej, jeśli prowadzona działalność będzie wielokanałowa, a sprzedaż on-line będzie się przenikała z ofertami stacjonarnymi. Działania omnichannel to wiele korzyści dla marki, ale i satysfakcja dla klientów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: