Na rynku pojawiło się nowe wydanie anglojęzycznego rocznika „Made in Poland”, którego celem jest prezentacja potencjału polskiej gospodarki i budowa silnej pozycji polskich marek za granicą.
Euler Hermes, wiodący globalny ubezpieczyciel należności handlowych, zbadał sytuację firm w Polsce pod względem niewypłacalności.
Produkty z rynku FMCG stają się coraz bardziej popularne. Szacuje się, ze wartość sprzedaży wzrośnie na nim w przyszłym roku nawet do 250 mld zł. Na czym polega fenomen rynku FMCG i jakie produkty możemy na nim znaleźć?
Dziewięć podlaskich przedsiębiorstw weszło w skład Grupy Współpracy Branży Metalowej, działającej przy Izbie Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku. Celem współpracy jest wymiana doświadczeń i obniżka kosztów działalno�
,,Prawo firmy do istnienia nie jest wieczne – trzeba je wciąż na nowo zdobywać” Robert Simonson
Liczba opublikowanych niewypłacalności polskich firm po ośmiu miesiącach wyższa o 17% niż przed rokiem
Euler Hermes: Rosnące opóźnienia w płatnościach na rzecz firm w USA jako konsekwencja pogarszających się warunków ekonomicznych.
Co czwarte miejsce pracy w Polsce jest wspierane przez sektory intensywnie korzystające z praw własności intelektualnej