Data publikacji: 2019-04-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KROSNO ogłasza zwycięzców konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERS
Kategoria: BIZNES Handel
Krosno rozstrzygnęło I edycję konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERS i przyznało nagrody trzem finalistom.
Krosno rozstrzygnęło I edycję konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERS i przyznało nagrody trzem finalistom. 9 kwietnia w Mediolanie, w trakcie otwarcia wystawy KROSNO „Sacred Geometry”, wyróżnienia otrzymali młodzi i zdolni europejscy projektanci, którzy w ramach zadania konkursowego stworzyli szklane kolekcje inspirowane „Spotkaniami przy stole”.
Wraz z pomocą młodych projektantów, KROSNO GLASS pokazuje, jak niezwykłe i unikatowe szklane naczynia mogą zmienić zwykłą chwilę w niezwykły moment wart celebracji. Tematem pierwszej edycji konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERS były odnoszące się do bliskości i rodzinnego ciepła „Spotkania przy stole”. Autorami projektów, które zyskały największe uznanie wśród jury zostali:
I miejsce: Chiara Giulia Arancibia
II miejsce: Stanisław Stupkiewicz
III miejsce: Inez Kochanowicz-Watson
Wszyscy trzej laureaci otrzymali zaproszenia na Salone del Mobile 2019 w Mediolanie – znane na całym świecie wydarzenie promujące design, oraz nagrody w wysokości 7 500 zł, 5 000 zł oraz 3 000 zł. Ponadto projekt wykonany przez zwyciężczynię konkursu, Chiarę Giulię Arancibię, na który składają się kieliszki, szklanki oraz karafka, zostanie wyprodukowany przez KROSNO.
Laureaci KROSNO YOUNG D’SIGNERS zostali ogłoszeni przez światowej sławy projektanta, autora limitowanej kolekcji SAKRED dla marki KROSNO D’SIGN – Karima Rashida. W składzie jury konkursowego znaleźli się również: Jan Kochański, projektant uhonorowany nagrodą Wallpaper Design Award 2014, Paweł Szymański – Prezes Zarządu Spółki Krosno Glass oraz Mariusz Miękoś – doświadczony strateg kreatywny. Ogłoszenie zwycięzców miało miejsce w trakcie otwarcia wystawy powstałej we współpracy z Karimem Rashidem „Sacred Geometry” w Mediolanie, gdzie marka Krosno, po raz pierwszy zaprezentowała również swoje najważniejsze i niepokazywane do tej pory produkty, które powstały w polskiej hucie.
Projekty młodych artystów były oceniane pod kątem zgodności z tematem konkursu, kreatywności, pomysłowości ujęcia tematu oraz wrażliwości artystycznej. Więcej szczegółów na temat projektu można znaleźć na stronie www.youngdesigners.eu
KROSNO – informacje o firmie
KROSNO to synonim najwyższej jakości od 1923 roku. Jest jednym z największych producentów szkła użytkowego w Polsce, a także cenionym dostawcą na ponad 60 światowych rynkach. Marka KROSNO odkrywa szeroki asortyment produktów, wyróżniających się funkcjonalnością, kunsztem i ponadczasowym wzornictwem.
Międzynarodową wizytówką KROSNO jest szkło formowane tradycyjną metodą ręczną. Klienci wysoko cenią sobie również szkło formowane automatycznie, które oferowane jest w doskonałej jakości i konkurencyjnych cenach. Dla klientów biznesowych na całym świecie KROSNO tworzy wyroby na specjalne zamówienie, oferując pełną gamę usług: od projektu do finalnego produktu.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: