Biznes Handel

LANCERTO z rekordową powierzchnią salonów sprzedaży

LANCERTO z rekordową powierzchnią salonów sprzedaży
Marka premium z sektora eleganckiej odzieży męskiej właśnie zaprezentowała najnowszy regularny salon w warszawskiej Galerii Północnej, to 39 punkt w portfolio lokalizacji

Data publikacji: 2017-10-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANCERTO z rekordową powierzchnią salonów sprzedaży
Kategoria: BIZNES Handel

Marka premium z sektora eleganckiej odzieży męskiej właśnie zaprezentowała najnowszy regularny salon w warszawskiej Galerii Północnej, to 39 punkt w portfolio lokalizacji LANCERTO.

Marka premium z sektora eleganckiej odzieży męskiej właśnie zaprezentowała najnowszy regularny salon w warszawskiej Galerii Północnej, to 39 punkt w portfolio lokalizacji LANCERTO. 

Nowy salon o powierzchni blisko 110 mkw. został otwarty przy okazji inauguracji działalności centrum handlowego Galeria Północna, jednego z największych tego typu obiektów na prawobrzeżnej Warszawie. Dzięki temu otwarciu powierzchnia wszystkich salonów marki przekroczyła 4,7 tys. mkw. Lokal LANCERTO znajduje się na poziomie 1 w bliskim sąsiedztwie innych marek z segment premium i koresponduje z najnowszym konceptem wizualnym, w którym dominują szlachetne materiały: skóra, drewno oraz metal. Całość aranżacji utrzymana jest w chłodnych tonach granatu, przełamanego soczystą, wyrazistą pomarańczą. Dzięki uporządkowanemu konceptowi salonów marka ma na celu umocnienie pozycji w oczach stałych klientów, jak i zwiększenie rozpoznawalności wśród nowych odbiorców.

– Planując koncept naszych salonów staramy się zaspokoić zarówno potrzeby mężczyzn, jak i kobiet. Panowie lubią gotowe rozwiązana, minimalizm i prostotę oraz zależy im na czasie, zatem wszystkie ubrania muszą być dostępne dosłownie na wyciągnięcie ręki. Zaś dla Pań liczy się estetyka i wrażenia oraz sposób ekspozycji ubrań. W przypadku męskiej odzieży kobiety nadal mają znaczący wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych, stąd staramy się sprostać wymaganiom obu tych grup – mówi Tomasz Ciąpała, Prezes Zarządu LANCERTO.

Klienci w ofercie sklepu znajdą nie tylko najnowszą kolekcję sezonową jesień zima 2017/2018 ale także linię Business Mix z możliwością indywidualnej konfiguracji garniturów,  marynarek i spodni pod kątem kroju, rozmiaru oraz koloru, a także kolekcję SMART by LANCERTO zaprojektowaną w stylu sportowej elegancji, którą charakteryzują: marynarki o lekkiej konstrukcji na półpodszewce, półformalne spodnie chino czy eleganckie buty odwołujące się do miejskiego stylu. Co istotne, salon w Galerii Północnej jest pierwszym regularnym sklepem LANCERTO w Warszawie, dotychczas marka była obecna jedynie w stołecznych centrach outletowych. LANCERTO jest też dostępne w 32 polskich miastach i sklepie online.

A to już wiesz?  Jak pandemia wpłynęła na wybory Polaków? Branża AGD zyskuje!

 

– Wybór lokalizacji naszego pierwszego salonu regularnego w Warszawie naturalnie padł na Galerię Północną, największy tego typu kompleks w prawobrzeżnej części stolicy. W tej lokalizacji bardzo brakowało takiej inwestycji, a warto zauważyć, że jest to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów miasta. Liczmy na to, że nasza obecność w tym miejscu przyczyni się do większej rozpoznawalności marki. – mówi Tomasz Ciąpała.

LANCERTO specjalizuje się w eleganckiej odzieży przeznaczonej dla mężczyzn. Asortyment to nie tylko garnitury, smokingi, spodnie i wizytowe koszule ale też dodatki: krawaty, spinki, poszetki, buty oraz szeroka oferta ubrań w stylu smart casual: spodni chino, kolorowych skarpet, butów, koszulek polo i okularów przeciwsłonecznych. LANCERTO to młody koncept o blisko 10-letniej historii. Marka ma polski rodowód i jej ubrania powstają w Łańcucie, w jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych szyjących męską odzież elegancką w Europie. Codziennie ten sam zakład opuszczają szyte na miarę ubrania dla najbardziej znanych, renomowanych marek we Francji, czy Wielkiej Brytanii.

Filozofię marki, można podsumować jej hasłem przewodnim: „Życie jest podróżą, więc podróżuj w dobrym stylu”. Jak tłumaczą twórcy LANCERTO, mężczyzna w ich wydaniu  jest aktywny, pełen energii i pasji, zatem często przebywa w drodze, a jego ubrania muszą być zarówno eleganckie, jak i praktyczne – wygodne, odporne na zagniecenie, wytrzymałe. Jednocześnie rozumieją oni motto w sensie metaforycznym, co oznacza, że marka towarzyszy, „podróżuje” z mężczyzną przez całe życie: studniówka, pierwsza praca, ślub, awans – na każdym z tych etapów eleganccy panowie powinni prezentować się doskonale. W tym właśnie pomagają wykwalifikowani doradcy LANCERTO. Marka regularnie okupuje czołówki rankingów, jakości obsługi klienta. Tylko w 2015 roku LANCERTO okazało się być najlepiej obsługującym sklepem w Polsce, zdobywając pierwsze miejsce w badaniu Daymakerindex, w którym przeanalizowano jakość i kompetencje sprzedawców w ponad 800 sklepach i punktach usługowych. 

A to już wiesz?  Wyniki finansowe BFF Banking Group za 2020 r.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
LANCERTO z rekordową powierzchnią salonów sprzedaży BIZNES, Handel - Marka premium z sektora eleganckiej odzieży męskiej właśnie zaprezentowała najnowszy regularny salon w warszawskiej Galerii Północnej, to 39 punkt w portfolio lokalizacji LANCERTO.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy