Biznes Handel

Lech rozwija sieć sprzedaży. Nowy sklep firmowy w Białymstoku

Lech rozwija sieć sprzedaży. Nowy sklep firmowy w Białymstoku
Spółka Lech – Garmażeria Staropolska otworzyła kolejny firmowy sklep w Białymstoku. To szósta już placówka w sieci renomowanego producenta tradycyjnych wyrobów z

Data publikacji: 2018-02-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lech rozwija sieć sprzedaży. Nowy sklep firmowy w Białymstoku
Kategoria: BIZNES Handel

Spółka Lech – Garmażeria Staropolska otworzyła kolejny firmowy sklep w Białymstoku. To szósta już placówka w sieci renomowanego producenta tradycyjnych wyrobów z Podlasia.

Spółka Lech – Garmażeria Staropolska otworzyła kolejny firmowy sklep w Białymstoku. To szósta już placówka w sieci renomowanego producenta tradycyjnych wyrobów z Podlasia.

Nowy sklep powstał przy ulicy Św. Andrzeja Boboli 61 .

– Rozbudowujemy sieć sklepów firmowych, wybierając ich lokalizację zgodnie z sugestiami naszych klientów – tak by ułatwić im dostęp do naszych placówek i pełnej oferty naszych produktów, bez potrzeby jeżdżenia do odległych części miasta – mówi Adam Zwolan, członek zarządu firmy.

Tradycyjnie inwestor zadbał o wysoki poziom nowej placówki, stawiając zarówno na praktyczne rozwiązania, podnoszące komfort obsługi klienta, jak i detale stanowiące o klimacie wnętrza i elementy wyróżniające markę.

– Koszt był stosunkowo wysoki, ze względu na nasze standardy, dotyczące placówek – dodaje Adam Zwolan. –  Inwestycję realizowaliśmy przez ok. dwa miesiące – w tym czasie dostosowaliśmy wnętrze sklepu do naszych wymogów i przygotowaliśmy nową wizualizację zewnętrzną.

Oferta sklepu obejmuje cały asortyment firmy Lech, tj. wędliny, wyroby garmażeryjne, dania rybne, sałatki i dania gotowe. Ich uzupełnienie stanowią delikatesowe wyroby innych firm, współpracujących z białostockim producentem, takie jak kwasy chlebowe,  przyprawy ekologiczne czy piwa litewskie.

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na regionalne wyroby, produkowane według tradycyjnych receptur Lech sukcesywnie rozszerza sieć swoich sklepów.     

– Obecnie skupiamy się na sieci lokalnej – na terenie Białegostoku – informuje Adam Zwolan. – Jeśli jakaś lokalizacja odpowiada naszym oczekiwaniom, podejmujemy decyzję o uruchamianiu nowego punktu handlowego. W kolejnym etapie przewidujemy rozbudowę sieci handlowej na inne miasta regionu.

A to już wiesz?  CZY KULTURA DANEGO KRAJU MOŻE ZWIĘKSZAĆ RYZYKO BRAKU PŁATNOŚCI?

 

„Lech – Garmażeria Staropolska” w Białymstoku to znany na rynku podlaskim i polskim producent delikatesowych wyrobów regionalnych i tradycyjnych z ponad 25-letnim doświadczeniem. Spółka sprzedaje swoje wyroby za pośrednictwem sieci sklepów firmowych w Białymstoku, a także w innych sklepach na Podlasiu i w największych miastach Polski. Firma stawia nie tylko na produkcję wysokiej jakości, ale też na produkty ekologiczne i dietetyczne, wprowadzane na rynek, jako linie naturalne, które trafiają m.in. do sieci marketów z ekologiczną żywnością. W skład spółki Lech – Garmażeria Staropolska wchodzi też zakład produkcji octu spirytusowego „Octownia Białystok” oraz „Lech – Gościnny Dom”, zajmujący się organizacją imprez okolicznościowych i cateringiem. W sumie spółka zatrudnia ok. 120 osób. W ubiegłym roku firma wypracowała ok. 20 mln zł przychodów.

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Lech rozwija sieć sprzedaży. Nowy sklep firmowy w Białymstoku BIZNES, Handel - Spółka Lech – Garmażeria Staropolska otworzyła kolejny firmowy sklep w Białymstoku. To szósta już placówka w sieci renomowanego producenta tradycyjnych wyrobów z Podlasia.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy