Data publikacji: 2017-08-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Letnie bonobranie w SIG
Kategoria: BIZNES Handel
Do 30 września klienci SIG za zrobienie zakupów w jednym z oddziałów stacjonarnych lub za pośrednictwem platformy internetowej sig.pl, zostaną nagrodzeni bonami Sodexo o wartości do 5 000 zł.
Do 30 września klienci SIG za zrobienie zakupów w jednym z oddziałów stacjonarnych lub za pośrednictwem platformy internetowej sig.pl, zostaną nagrodzeni bonami Sodexo o wartości do 5 000 zł. Wakacyjna promocja to dla klientów indywidualnych i hurtowych okazja do oszczędności i zdobycia dodatkowych funduszy na swoje wydatki.
Warunkiem udziału w akcji „Letnie bonobranie w SIG” jest zakup produktów objętych promocją. Należą do nich produkty marek: Knauf Insulation, Den Braven, Rawlplug, Koelner, Lena Lighting, Stabill, Satyn, Atlas, Metpol, Prefix, Brink i Alpol. Akcja jest dedykowana firmom oraz zatrudnionym w nich osobom, które zaopatrują się w materiały budowlane. Aby móc uczestniczyć w promocji, należy zarejestrować się na stronie internetowej: www.sig.pl/promocje/bonobranie-2017.
Tym razem promocję postanowiliśmy skierować do firm i ich pracowników, którzy robią zakupy materiałów budowlanych w SIG. Wystarczy zakupić materiały producentów, którzy są parterami akcji. Wybierając ich, kierowaliśmy się jakością oferowanych produktów, które w pełni spełnią potrzeby naszych klientów – mówi Bartosz Pilch Dyrektor E-commerce i Marketingu
Wartość bonów, jakie klienci mogą zdobyć, zależy od wielkości kwoty za zakupy dokonane w oddziałach SIG oraz na platformie internetowej. Za zakupy o łącznej kwocie 3 tys. zł przysługuje bon o wysokości 50 zł, a najwyższy, o wartości 5 000 zł, za zakupy za 200 tys. zł. Zostaną one dostarczone do klientów po 30 września, czyli po zakończeniu akcji. Jest to kolejna akcja SIG, w której partnerami są wiodący producenci materiałów budowlanych. Kontynuacja aktywności promocyjnych ma na celu uświadamianie Klientów, aby wybierali dystrybutorów, którzy oprócz najwyższej jakości produktów i dobrych cen oferują coś więcej, jak np. promocje czy wykwalifikowanych doradców. Firmy i przedsiębiorstwa dokonujące zakupów hurtowych mają największy wpływ na rozwój branży sprzedawców materiałów budowlanych.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: