Biznes Handel

LIDL ZACZYNA SIĘ OD LUDZI – PRACOWNICY TWARZĄ FIRMY

LIDL ZACZYNA SIĘ OD LUDZI – PRACOWNICY TWARZĄ FIRMY
16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim

Data publikacji: 2016-10-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LIDL ZACZYNA SIĘ OD LUDZI – PRACOWNICY TWARZĄ FIRMY
Kategoria: BIZNES Handel

16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom.

16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom. Hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” firma pragnie zaprezentować swoje wartości oraz warunki zatrudnienia pracowników i możliwości rozwoju jakie im zapewnia. Głosem kampanii są pracownicy firmy wybrani spośród 1300 kandydatów, którzy zgłosili się na casting.
Lidl Polska przełamuje stereotypy związane z pracą w handlu i oferuje swoim pracownikom atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz szansę na ciekawą karierę. Priorytetem firmy jest bycie fair wobec obecnych, jak i przyszłych pracowników, dlatego Lidl jasno komunikuje o wysokości pensji, które oferuje (np. nowo zatrudnieni pracownicy sklepów otrzymują od 2400 do 2800 zł brutto). Ponadto podczas podpisywania umowy, firma zobowiązuje się do podwyżki – po dwóch latach pracownicy otrzymują od 2850 do 3250 zł brutto.
„Wkładamy ogromny wysiłek w to, aby móc nazywać firmę Lidl Polska dobrym pracodawcą i oferować naszym pracownikom coraz bardziej atrakcyjne warunki pracy. Wiemy, że za sukcesem naszej firmy stoją ludzie. 15 000 zatrudnionych osób codziennie wzmacnia pozycję Lidla na rynku. Wspólnie tworzymy silną, dynamicznie rozwijającą się organizację, a naszym pracownikom zapewniamy stabilne zatrudnienie oraz oferujemy możliwości rozwoju” – podsumowuje Maksymilian Braniecki, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Oprócz atrakcyjnego wynagrodzenia, firma oferuje pracownikom bogate pakiety dodatkowe: wszyscy pracownicy mają zagwarantowaną bezpłatną, prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla siebie oraz swojej rodziny. Z okazji wyjątkowych wydarzeń otrzymują także okolicznościowe paczki, bony i wyprawki szkolne dla pierwszoklasistów. Dla nowych pracowników powstały specjalne programy wdrożeniowe, aby byli oni jak najlepiej przygotowani do wypełniania swoich obowiązków. Duży nacisk kładzie się także na rozwój kadry – w samym 2016 r. Lidl przeznaczy 24 mln zł na szkolenia pracowników. Członkowie zespołu Lidla stają się także współtwórcami wyjątkowych, ogólnopolskich akcji, takich jak: zbiórka środków dla celów WOŚP, zbiórek żywności dla celów Federacji Banków Żywności. Tworzą oni też rockową wyspę Lidla – sklep oraz strefę chill out na Przystanku Woodstock. Pracownicy bardzo często biorą udział we wspólnych aktywnościach sportowych, takich jak biegi, wyścigi kolarskie, które są również wspierane przez Lidla.

A to już wiesz?  Innowacje i gospodarka. Białoruś przyjaznym środowiskiem dla biznesu

Potwierdzeniem przekazów kampanii są również nagrody, które Lidl Polska wielokrotnie zdobywał jako pracodawca. Przykładowo, w tym roku uzyskał certyfikat Top Employers Polska 2016, przyznawany organizacjom wyróżniającym się najwyższymi standardami zatrudnienia, innowacyjnym środowiskiem HR i bezustannym inwestowaniem w rozwój pracowników.

Bohaterami kampanii, którą zaczyna Lidl Polska, są jej pracownicy –  kilkudziesięciu ambasadorów, którzy sami zgłosili chęć zaangażowania się w działania employer brandingowe pracodawcy. Wśród nich są pracownicy różnych działów i stanowisk – to osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, doświadczeni profesjonaliści z centrali, ale także młodzi specjaliści tuż po studiach. Ambasadorzy, którzy zostali głosem firmy, opowiedzą
o swojej pracy, a także o tym, za co cenią Lidla jako pracodawcę. „Oddajemy głos naszym pracownikom, bo stawiamy w tej kampanii na wiarygodność i autentyczność. Jesteśmy dumni z tego, że aż 1300 naszych pracowników – koleżanek i kolegów – zgłosiło chęć wzięcia udziału
w kampanii” – dodaje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Kampania będzie wspierana przez działania wizerunkowe, zaplanowane w: spotach telewizyjnych, radiowych, a także kinowych, reklamach outdoorowych, prasowych i online, w największych miastach w Polsce; oraz w mediach społecznościowych.
Lidl Polska jest jednym z największych pracodawców w Wielkopolsce. W centrali firmy, położonej w podpoznańskich Jankowicach, aktualnie zatrudnionych jest kilkaset, a w całej Polsce łącznie 15 000 osób.

Możliwości zatrudnienia, jakie oferuje Lidl Polska, a także historie ambasadorów, można sprawdzić na stronie: kariera.lidl.pl
https://www.youtube.com/watch?v=5i6cFhdNZoo
https://www.youtube.com/watch?v=21DM59K9XvQ

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
LIDL ZACZYNA SIĘ OD LUDZI – PRACOWNICY TWARZĄ FIRMY BIZNES, Handel - 16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy