Data publikacji: 2019-05-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linia Premium od marki Wawel w nowej odsłonie i z nowymi smakami
Kategoria: BIZNES Gospodarka
Linia Premium od marki Wawel w nowej odsłonie i z nowymi smakami
Wawel przygotował dla konsumentów nową odsłonę swojej ekskluzywnej linii Czekolad Premium. Wśród nich: Gorzka Extra 90% cocoa, Gorzka Klasyczna 70% cocoa i Gorzka ze skórką pomarańczy 70% cocoa, a teraz także dwa nowe warianty: Gorzka z cząstkami miętowymi 70% cocoa i Gorzka z drobinkami kawy i ziarna kakaowego 70% cocoa.
Dotychczasową linię trzech czekolad premium uzupełniają dwie nowe propozycje: Gorzka z cząstkami miętowymi 70% cocoa i Gorzka z drobinkami kawy i ziarna kakaowego 70% cocoa. Nowy, smukły kształt tabliczek z wypukłymi elementami ziaren kakaowca i sygnaturą marki Wawel, idealnie wydobywa bogate walory smakowe czekolady. Dodatkowo, dzięki wydłużonemu procesowi konszowania, czyli intensywnego mieszania masy czekoladowej, produkty zyskały jeszcze bardziej aksamitną i delikatną konsystencję. Tak jak wszystkie słodycze z portfolio marki Wawel, Czekolady Wawel Premium objęte są innowacyjnym projektem Dobre Składniki – dzięki temu nie zawierają zbędnych dodatków, np. oleju palmowego, aromatów i sztucznych emulgatorów.
Metamorfozę przeszły także opakowania. Postawiono na kolor ciemnobrązowy z elementami złota. Zmiana wpisuje się w panujące obecne trendy i została wprowadzona w oparciu o badania konsumenckie. Nowy elegancki wzór opakowania dodatkowo podkreśla charakter produktu premium.
W związku z nową odsłoną czekolad, w marcu i kwietniu na łamach największych polskich tytułów lifestylowych i opiniotwórczych ukazały się reklamy prasowe prezentujące nową linię. Za kreację odpowiadała agencja Schulz Brand Friendly, za zakup mediów – dom mediowy Mets, a komunikację PR realizuje – agencja Great Minds.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: